GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

BIM-treff Østfold

Cafétur på torsdag 31.januar kl 12 :o)
13:08 26.01.2008
Hei alle dere superpositive bim jenter :o)

Noen av dere som har vært på cafe Brandstrup og vet om det i det hele tatt er egnet for å ta imot noen barnevogner. Jeg skal dra innom der på mandag for å sjekke i alle fall. Linwa snakkket om den gode varme sjokoloaden - det lokker meg :o)

Snakket på sist treff om at det begynner å bli mange som har fri på dagtid, og nå som de små nurkene begynner å finne veien til verden passer det bedre for småbarnsmammaene å treffes på dagtid. De små blir jo ofte litt urolige på kvelden. Men dere jenter som har barn i magen enda må kose dere med bylivet på kvelden og fortsatt arrangere kveldstreff ;o)

Håper mange av dere er hjemme på torsdag og har lyst til å treffes :o)
Skriv dere på så vet jeg ca hvor mange vi blir.

Klem fra...
€Minni€Hetti&Netti€
Sv: Cafétur på torsdag 31.januar kl 12 :o)
09:48 28.01.2008
Hei hei! Så koselig med treff på dagen også! Skjønner godt at det er mer praktisk med treff på dagtid nå som nurkene deres har kommet! Det er hyggelig å bli bedt med med barn i magen også, vi er jo alle i sammen båt :-) Ang torsdag så må jeg se an litt, men jeg regner med at det passer! Nå vet jeg hvor det er også!
unca
09:49 28.01.2008
Hei Minni!!
Jeg kan som sagt ikke komme på torsdag, men kommer sterkere tilbake!! Det er god plass til vogner på Brandstrup, så har de veldig gode blingser der;o) Dere får kose dere, så ses vi snart håper jeg!!
Klem
-hoppetussa-
23:32 28.01.2008
Hei :o)

Liten oppdatering. Jeg stakk hodet innom Brandstrup idag, og der var det greit. Fin meny - gode priser. Men de har ikke stellebord der. Synes det er litt upraktisk å ha barseltreff der. Så synes jeg det er så koselig på Cafe Riis - og der er det veldig gode faciliteter for små barn - og god plass til vogner.

Så da blir det Cafe Riis, torsdag 31/1 kl 12.00. Håper mange har mulighet til å være med (bare ikke signert enda ;o))!

Jeg vet om noen som kommer, så det blir antagelig 5 babyer som jeg vet om i alderen 1 år til 4 uker - kom å se :o) (var ment til dere med bim :o)

€Minni€Hetti&Netti€
10:30 30.01.2008
Endel forfall i morgen, pga travle småbarnsforeldre :o)
Men noen dukker opp - det er jeg sikker på.
:o)
€Minni€Hetti&Netti€
15:23 31.01.2008
Hei :o)

Orket ikke å stå opp i dette været jeg .... men jeg setter opp ett nytt treff til uka ( bittelitt senere på dagen) ;o)
camillas
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------