Hei igjen dere...
Jeg har ikke fått meldt meg på dette treffet av den enkle grunn at jeg 5 februar ble innlagt med svangerskaps forgiftning, fikk kjøre ambulanse fra legen til sykehuset og det hele.... så ble jeg satt på blodtrykks medisiner og de fikk roet det hele en del... lå inne i dager og på søndag kom min datter og mann og vi spiste koselig morsdagsmiddag på hotellet på sykehuset.... til kvelds snudde det, da begynte gangen å gynge og lille Sindre i magen så ikke ut til å ha det så godt... jeg ble flyttet på ene rom, lagt med ctg registrering og blodtrykket målt flere ganger, legen kom 21 og ba meg skaffe barnevakt og ringe min mann, Kjell fikk levert Sara Alice hos noen venner og hadde stor fart over hundvågbroen, kom frem da de satte spinalen, og 22.32 søndag 10 februar kom lille Sindre til verden, han var 1935 gram og 43,5 cm lang...
Han har lagt i kuvøse da han ikke klarte holde varmen selv, fikk litt oksigen med det samme, har hatt sukkervenn intravenøst også, men på fredag kunne han ligge uten sukkervenn og uten kuvøse, så dette går kjempe fint....
vi må bli noen uker på sykehuset sier de... så får vi se når jeg får den lille gutten min med hjem... jeg ble skrevet ut fredag og sover hjemme nå, men er jo mye på sykehuset, har noen timer hjemme på ettermiddagen for at jeg også skal få litt til med Storesøster....
Så dere får kose dere på treff på tirsdag og kos dere med de voksende magene....
For de som ikke vet hvem jeg er så satt jeg i den ene enden sist, den
nærmest utgangen, sammen med Ann Cecilie, stavanger-74 og lykkeli!
Lykke til vidre alle sammen
stor klem fra hanne katrine
|