GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Mai 2008 klubben

Her kan dere som har termin denne måneden utveksle erfaringer og råd. Lure på om ting er normalt og kanskje føle deg ganske normal:-)
Slit forumet med helsa!
Vennlig hilsen jordmor Siri
Sandefjord?
10:39 1.02.2008
Hei hei
Tror jeg er den eneste her fra sandefjord...noen andre? Eller noen i nærheten?
benann
Sv: Sandefjord?
13:10 1.02.2008
Jeg er også fra Sandefjord. 35 år neste uke om skal ha førstemann i begynnelsen av mai. Venter ei jente;-)
nina med førstemann
15:24 4.02.2008
Hei.

Her kommer det enda en sandefjording.
Blir 35 i år og venter nummer to i mai.. :-)
Venter forresten også ei jente..
Nurkemor
18:13 5.02.2008
Så artig med en til som er like "gammel" som meg;-) Føler at jeg er litt seint ute, men har ikke vært klar før. Så jeg starter der venninner stopper. Får jo mange gode råd, og arver endel utstyr da;-) Terminen er 8. mai, når der deres?
nina med førstemann
21:55 6.02.2008
Så bra at d er fler enn meg herfra da, jeg er 30, og venter min 3, 24 mai. ser ut til at d er en gutt.
benann
11:48 7.02.2008
Begynner å føle seg litt "gammel" ja. "Alle" andre er ferdige.. Heldigvis så er dette vår andre. Førstemann blir 2 år i mars. så vi har ikke vært spesielt kjappe av oss vi heller.. :-)
Nurkemor
19:08 12.05.2008
Hei,
Dere har vel kanskje født allerede? Jeg bor også i Sandefjord og har termin 8.juni. Min første, og det blir visst en liten jente:)
Kanskje noen babytreff etterhvert?

Rinrin
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------