GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Far og mor svarer debatten

På oppfordring har vi nå laget denne debatten slik at damene holder seg unna pappa praten. Her kan damene/mødrene stille spørsmål om det meste til mennene/fedrene.
Vi har også testosteron vs østrogen debatten, men den er mer for friske debatt utvekslinger.Testosteron mot østrogen
Hvordan skal man tolke en far som aldri har gått tur alene med sin egen unge?
23:45 4.02.2008
Jeg har ikke sagt noe,men vært mye trøtt å utslitt.Må han ha det skriftlig oppi tryne eller?Snart er vårt barn ett år.Ikke hans første barn,vi bor sammens har det godt å alt,men hva er det som gjør det att han ikke sier"Tar meg en tur med......så kan du slappe av litt"?Hva er det for noe menn tenker?Kan noen være så snill å svare meg.Vi er tross alt to om barna.
Anonym
Sv: Hvordan skal man tolke en far som aldri har gått tur alene med sin egen unge?
14:50 17.02.2008
usikkerhet? kanskje han ikke tør? viktig å gi han bekreftelse på at han er en god far og at han og ungen har godt av å gå tur bare de to.
Anonym
Sv: Hvordan skal man tolke en far som aldri har gått tur alene med sin egen unge?
00:44 19.02.2008
ja d lurer jeg på og!!! vi har et flott forhold ingenting i veien med det, mn mamma er utslitt av å være mamma hele dagen og pappa er utslitt av å være på jobb hele dagen... mn til og med i helgene...min mann sier heller aldri "nå skal jeg passe på babyen så du kan få litt fri".
Anonym
00:57 19.02.2008
Fatter ikke at dere finner dere i at pappa aldri kan passe ungen. Ja, det er sikkert stress for dem og bla bla. Men er da minst like mye stress for mamma. Jeg har heldigvis en mann som tar sin del... Stå på krava damer ;)
June&♥Ellen♥
01:10 19.02.2008
Jeg sa ifra, er ikke værre enn det... man trenger bare å si ifra en gang, så vet de i allefall hva du mener:) Du lager bare probler for deg selv ved å ikke si noe... hvis det har gått ett år å han ikke har gjort det enda er ikke odsene så høye for at han plutselig gjør det + du kommer til å irritere deg bare mer og mer... Til du eksploderer;)
Jeg sa bare : Nå har jeg sluttet å amme, så nå er vi helt likestilt;) Hvis du ønsker at vi skal få fler barn senere må du begynne å hjelpe til å la meg få noen pauser, eller så kommer jeg ikke til å orke... for nå vet jeg hvordan ting kommer til å bli...Da var mini 2 måneder, nå er han snart 4. Jeg har vrt ute på byen med venninner 3 ganger, vært på cafe, begynt å trene drar å handler + at han går tur så eg får vasket klær, laget mat og ryddet i fred. Han tar med lillegutt og bikkja og blir borte en stund:) Er så deilig at han tar mer annsvar og at jeg slipper å be han gjøre det.
Merker at han koser seg mer samme lillegutt også, blitt tryggere, spør ikke så mye om hvordan han skal gjøre ting osv. Og han sa her om dagen at det var nå VIRKELIG farsfølelsen kom og da ble jeg så glad:)
eirin20
16:25 23.02.2008
og jeg fatter ikke at en kan si at pappa passer ungen! det er ikke snakk om pass når det er deres egen unge...
mommii
16:48 23.02.2008
de fleste mannfolk er noe dritt..den biologiske faren til min datter betaler ikke bidrag og vil ikke se henne en gang....forklar han at han oppfører seg som en egoistisk idiot:)
Anonym
10:06 3.03.2008
datteren min er 10 mnd og bf har alldri badet henne engang... å nå er det slutt og han skal ha henne alene. hvordan skal han tørre når ikke jeg er der, når han ikke tørde når jeg va der!?? men han kunne ha henne mens jeg tok meg en tur ut da...
Anonym
20:20 4.07.2008
Akkurat likt her og vet mange har det sånn. De må ha det rett i trynet desverre ja, dette kommer du til å se på alle hold. Men nå når ungen blir litt over året så kan de finne på andre ting enn å trille. Vet mange menn ikke liker å trille. Bare han tar med ungen på lekeplassen eller ut i garasjen eller hva det måtte være så du får fred. Jeg tok ungen satte han i selen i vogna i garasjen og gikk. Så fikk de sitte der begge to.
Når jeg kom ut hadde han sova i vogna og hadde sittet å kikket så fint hele tiden. Fra da så er bare garasjen kjempe spennende. Han tilbyr heller aldri nå å ta han med ut, men jeg bare kler på han og ut med han i garasjen da sier han ikke noe. Helt enig med deg for det om , de burde tilby seg og være en selfølge, men du må nok bare stå på. Kle på han å gå i fra. Alle men klarer å passe barnet, vi må bare ikke bekymre oss sånn for hvordan det skal gå. Når de må så klarer de alt de også. :)
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------