Det er ikke alltid mannen og kvinnen får det samtidig - ønsket om å få barn.
Ofte må nok jentene jobbe litt og vente litt før de får mannen sin på gli... Her er forumet for de som venter på at mannen skal bli klar.
Kanskje du har noen gode råd til andre?
Vennlig hilsen jordmor Siri
Samboeren min er snart 25, jeg er 24.
Klokka tikker jo ikke akkurat da, men jeg har sååååååå lyst på.. Det å ha lyst på er en ekstrem blanding av glede og lengsel...
lillenutt slapp av sambo er 75 mod og han har ikke tenkt til og få fingeren ut av rompa for og få barn.. men gamle nei det er dere ikke og vis du vill "krangle" om det med meg så værse god hehe sambo og prøver på han er gamel men jeg sier nei.. tenk på det som en god vin år gang.. vi blir bedre og bedre med åra snuppa... masse klemmmer
Vi er begge 20, og det er vel derfor det bare er jeg som er klar.. Han trenger nok noen år til på baken, selv om jeg ikke helt vet hva det er han venter på.. Vi har vært sammen i ca 4 1/2 år, så det er ikke oss han har noe problem med tror jeg. Det er jo sånn at hvis det skulle ha skjedd et "uhell" nå, så vet både jeg og han at det hadde gått fint med oss alle, men han tør ikke planlegge noe sånt enda sier han.
Han er ikke heeeelt klar.. som jeg ser at mange av dere andre også sliter med. Men nå ! nå skal jeg hvertfall slutte på p-pilla :) Har bestillt meg LadyComp i dag ! Fremskritt bare det :)
Anonym
Sv: Hvro gamle er dere/mennene deres??? U/T
18:57 6.07.2008
Jeg er 24, han er 34.
Uventet og overraskende graviditet, var ikke meningen det skulle skje nå..han har 2 barn fra tidligere ekteskap i tillegg.
Anonym
Sv: Hvro gamle er dere/mennene deres??? U/T
10:09 9.07.2008
Jeg blir 27 i år og han 33. Jeg er helt klar, han er nesten klar... :)