GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Haukeland Sykehus, Bergen

Føde i vann på Haukeland?
22:25 11.02.2008
Var så heldig å få ligge litt i badekaret på Storken sist - helt til det var full åpning - da måtte jeg desverre ut av det varme, deilig vannet.

Noen som vet om man kanskje får føde i vann på Storken (hvis der er ledig akkurat da)?
Bungy
Sv: Føde i vann på Haukeland?
13:13 19.03.2008
Syns jeg har hørt noe om at det spørs hvilken jordmor som er med under fødselen. For jordmora må være kvalifisert for vannfødsler for at en skal få føde i vann...
Swan
17:45 19.03.2008
Å. Jeg hadde håpt å få føde i vann på Storken, jeg. Men nå ser jeg av et annet innlegg her at det ikke engang er badekar på Storken pga ombygging?

UFF!
niffi&aprilbaby! *HØYGRAVID!*
18:33 4.04.2008
Jordmor fortalte meg at de nå har fødekar på KK (usikker på om det står på Storken eller Føden) - men HVIS jordmor på vakt har "utdannelse" innen vannfødsel - så kan du være heldig ;-)

Jeg kommer til å bare ha det som en drøm - så får det heller bli en veldig hyggelig overraskelse om det går.

Før hadde de store badekar (ikke fødekar) på fødestuene på Storken - nå er det badekaret på et bad som ikke er tilknyttet stuen - men det er jo korte avstander ;-)

LYKKE LYKKE til - jeg må holde meg i spenning noen mnd til.....
Bungy
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------