GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

BIM-treff Hedmark

Fioo??
09:49 18.02.2008
Hvordan var 3D UL`n på gjøvik???
Fikk du sett ansiktet??
Vi har time neste uke. Gleder meg skikkelig. Håper vi får sett ansiktet på første forsøket. hadde 3 sist gang før vi fikk sett neo som helst.
Målte de vekt og lengde også???
Tirilill
Sv: Fioo??
12:21 18.02.2008
Åhhh... Ja! Hvordan var det?! :)

PS: Brodder var supert!! :D
Frøken Olsen
21:05 18.02.2008
Skal dit imorra jeg , så veit ikke åssen det er der...men har hørt at det skal være bra da:) gleder oss masse hvertfall:D
Fioo
08:25 19.02.2008
oki:)
Fortell åssen det var når du kjæm att:)
Tirilill
10:40 22.02.2008
Åssen gikk det Fioo???
Tirilill
15:03 25.02.2008
Ikke vært på nett på noen dager jeg...men ultralyden var bra:) du har noe å glede deg til:D Når skulle du dit Tirilill?
Fioo
07:39 26.02.2008
i dag!!!
Gleder meg masse:))))
Fikk du vite kjønnet?
Tirilill
21:52 26.02.2008
ja fikk vite kjønnet:D Åssen har det vært for dere idag da?sto det til forventningene?:)
Fioo
13:26 27.02.2008
Det var veldig artig. Fikk bedre bilder sist med Oskar, men det var i uke 32 så da er jo babyen større også.
Vi så den lille snurrebasseb hans..hehe...
Alt var i skjønneste orden med babyen . Han er litt større enn forventet uke, men det kan jo utgjevne seg.
Lignet i grunn mye på Oskar synes jeg:)
Han lå i seteleiet, legen mente at det ikke hadde noen betydning enda. Skal si ifra til fastlegen, men vanligvis snur de seg riktig vei en god stund før fødselen.
Han lå med ansiktet rett under navelen min. Litt artig for jeg har kjent veldig mange kraftig spark ned i bekkenet i det siste..akkurat som om han bruker blæra mi som trampoline! Så at han lå i seteleie forklarte jo endel rar spark. Oskar lå riktig veien hele tiden.
Supert å smugkikke litt!!
Tirilill
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------