GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Januar 2007 Klubben

For dere med termin og fødsel i januar 2007!
Ville ikke hjem igjen....
09:16 20.02.2008
Da jeg skulle hente Oskar i barnehagen i går ville han ikke være med meg hjem igjen!!!
Han skrek og bar seg noe helt forferdelig!
Første gangen han har protestert på å dra derfra. Hadde det nok fryktelig moro...også kom mammaen å ødela alt sammen...snufs...
Tirilill
Sv: Ville ikke hjem igjen....
09:13 21.02.2008
sånn har vi også hatt det - tar det som et godt tegn da, på at guttene våre har det bra i barnehagen.

Jeg har også opplevd et fryktelig spetakkel i garderoben om morgenen. B.H tanta kom og skulle liksom hjelpe oss fordi hun trodde Oliver ikke ville i B.H. Det som skjedde var at han var super sinna fordi jeg ikke kledde av han fort nok.....
mimmi`80 og Oliver
21:05 21.02.2008
huff da:( gruer meg til gutten min begynner i barnehage..mest forathan skal gråte når jeg drar frahan..*Stikker i mammahjertet*

minime&spire
08:12 22.02.2008
Det gjør de, men det går over utrolig fort...og se nå...min vil ikke hjem!!! Samme skjedde i går igjen. Nei da...være med mamma er kjedelig! Han løp inn i lekerommet og nektet å være med. Barenhagetantene bare ler av meg!! hehe

Tror faktisk det var verre for meg enn det var for oskar i begynnelsen. Sånn er vel vi mammaer...tror vi er så fordømt uunværlige...hehe
Tirilill
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------