GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

I møte med Helsevesenet

Her kan du komme med hjertesukk over håpløs, eller skryte av god, behandling hos helsepersonell. Det er ikke lov å bruke navn, verken på seg selv, helsepersoner eller aktuelle behandlingssteder. Det strider mot personvern loven. Har du noe du vil ha formidlet videre til de styrende helsemakter, så skriv inn her, så skal vi formidle det videre.
spontanaboterte.. var heldig om hun fikk en stol....
12:18 24.02.2008
var med venninnen min når hun spontanaboterte. vi måtte opp på haukeland på kvinneklinikken for obsrrvanson en dag. hun hadde voldsomme smerter og kastet opp osv. men når vi kom dit fikk hun beskjed om at hun var heldig om hun fikk en stol å sitte på! og så hastet de videre.

at de kan behandle mennesker som er i en så vond situasjon så dårlig!!!! ble rasende og sa at hun SKULLE ha en seng, for hun klarte jo ikke stå oppreist. da fikk hun det på et 6 mannsrom....

de kuttene helse vest gjør går utover pasientene! blir rasende og lei meg og er glad jeg ikke trenger å ligge der mer (lå der nesten hele svangeskapet selv)
førstegangs*mamma
Sv: spontanaboterte.. var heldig om hun fikk en stol....
21:48 29.02.2008
huff, høres ikke greit ut med stol eller seksmannsrom. Håper hun fikk hjelpen hun trengte...Har hørt så masse negativt om Haukeland, så jeg kniper igjen for harde livet. Bedre med små lokalsykehus!!
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------