Her kan du komme med hjertesukk over håpløs, eller skryte av god, behandling hos helsepersonell. Det er ikke lov å bruke navn, verken på seg selv, helsepersoner eller aktuelle behandlingssteder. Det strider mot personvern loven. Har du noe du vil ha formidlet videre til de styrende helsemakter, så skriv inn her, så skal vi formidle det videre.
Fikk beskjed av jordmor på sykehuset at...
00:46 25.02.2008
det var tåpelig å bruke denne siden!!!
Hun sa at det ikke var noe poeng for meg å gå inn å bruke barnimagen.com.. og at jeg ikke burde gjøre det???
What the fuck!!??
Skal sies at denne jordmoren er det verste kvinnemennesket jeg noen gang har møtt, men allikevel...
hun burde jo bare være glad for at det finnes et slikt nettverk for oss gravide!! så slipper de tusen telefoner til dagen...
Hun bør omprioritere yrket sitt..
Anonym
Sv: Fikk beskjed av jordmor på sykehuset at...
20:07 24.03.2008
Kanskje hun var redd for å bli hengt ut på denne siden?
Anonym
23:50 5.04.2008
Syntes BIM er rasende festelig jeg, bruker ALLT FOR MYE TID HER INNE.
Anonym
17:43 26.09.2008
slike folk tror de kan svare best på allt
Anonym
08:18 2.06.2009
Lurer på hvordan hun visste alt om denne siden, snikleser kanskje :o)
Jeg har satt på plass tre jordmødre ang BIM... :o)
For det første synes jeg at det er deres plikt å sette seg inn i hva som foregår og rører seg på disse sidene, slik at de kan rettelede og veilede i forhold til den informasjonen vi sitter på.
Når jeg har nevnt hvordan jeg bruker siden, og hva jeg får ut av det, så kommer det alltid frem at de aner ikke hva som skjer her, og da kan jeg heller ikke forstå at de kan kritisere.
For det andre, så er det mange tusen autoriserte jordmødre i Norge. Hvis de alle hadde fått laget seg et offentlig nick, så kunne de brukt litt tid her inne på å legge ut faktisk informasjon, slette og advare mot innlegg og svare på spørsmål.
For det tredje - som du også påpeker - hvordan i all verden skal man ellers komme i kontakt med andre gravide?? Det finnes jo ingen andre former for nettverk...
Tenk om en jordmor kunne gått inn og stoppet den håpløse Salami/ Ikke salami diskusjonen f.eks...
Ja det var nok en litt gammeldags jordmor- det er nok mange på nettet men den tittelen også eller annen fagelig utdannelse som skriver nyttige tips og råd,enda jeg ikke kjenner til den salami debatten.
Det finnes mange som ikke passer til jobben sin og som kanskje er litt gammeldagse,men det har man desverre i mange yrker og det finnes mange på nettet som er gammeldagse og ikke fagelig dyktige.
Men for min del liker jeg å være annonym og det er ok det og,men litt artig å komme med noen innspill...
Anonym
20:48 4.12.2009
Etter min mening var det dumt av jordmor å formulere seg slik du har beskrevet, men hun har et poeng synes jeg. Tror gravide som har spørsmål synes det er lettere å spørre her på forumet enn å ringe til jordmor. Risikoen da er jo at du kan bli feilinformert. Folk spør om alt mulig. Er dette vannavgang? Beveger barnet seg for lite i magen? Hva gjør man om man blør litt? Osv.. Sikkert mange som har gode svar å komme med, men jeg mener nå engang at det er best å spørre fagfolk. Heller det enn å oppdage at det ikke var så lurt å stole på svarene i innlegget...
Men det er jo fint for å komme i kontakt med andre gravide da.
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg.
Klikk her for å logge inn eller bli medlem