GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Dette er ment som et erfaringsutvekslingsforum rundt temaet hjemmefødsel. Vil du fortelle om dine gode erfaringer rundt hjemmefødsel kan du også bruke dette forumet Vennlig hilsen jordmor Siri

Hjemmefødsel -diskusjon

Til alle i Rogaland,og andre som synes det ikke er så langt til Stavanger og har termin i juli,august.
08:46 26.02.2008
skjekk ut denne linken www.lamazemetoden.no

Dette er kurs for oss som ønsker å føde så natrulig som mulig og med minimale smerter. Er det noen her i Rogaland,eller rundt som kunne tentk seg et kurs om dette i sommer,så ta å send hun som er leder for kurset og gi beskjed,så kanskje vi får henne hit. Greit å ha tilbudet her og,ikke bare i Oslo og Ås.

Kjekt om noen skriver noe om hva de synes om dette og om de kommer til å melde interesse,slik at vi kan holde litt styr på hvor mange som melder sin interesse.

Høres dette bra ut?Er vel bra for dem som tenker på hjemmefødsel
mamma tiL 1stor,1Liten+1spire
Sv: Til alle i Rogaland,og andre som synes det ikke er så langt til Stavanger og har termin i juli,august.
17:31 7.03.2008
Nå har jeg meldt min interesse på nettsiden! Ble usikker etterpå om det var dit du ville vi skulle henvdene oss, men jeg får vel beskjed om det er feil :)
Vertigo
Sv: Til alle i Rogaland,og andre som synes det ikke er så langt til Stavanger og har termin i juli,august.
00:17 8.03.2008
Nå fikk jeg svar fra hun som har nettsiden. Og hun henviser bare til allerede planlagte kurs i Oslo. Så en bør kanskje sende mail direkte til Judit Hagen Meadow som holder kursene? Finner henne ved å trykke på Oslo Yoga-linken på Lamaze-siden under aktuelle kurs.
Vertigo
18:17 27.03.2008
Her er mail adressen jmeadow@start.no
mamma tiL 1stor,1Liten+1spire
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------