Hehe, kinamat tror jeg ikka at jeg føler meg helt sikker på nei.. sikkert ikke alle som liker det heller..
Egentlig er det veldig mye det samme for meg, bare jeg får anledning til og snakke med noen andre enn den som sitter rett ved siden av meg + at jeg er ganske stor selv, og i slutten av mars er det faktisk en del som er fødeklare etterhvert, så det hadde vært greit med såpass avstand mellom bordene at vi ikke må be alle flytte seg:) haha..
Sist var vel alle enige om at det hadde vært greit og gå et annet sted, men det var vel også noen som snakket om at de ønsket å kunne bestille ved bordet nå som vi ikke er så nett lenger:) Det har jo mye med at det er så vanvittig trangt på pasta sentralen og gjøre så det er mulig dette ikke er problem andre steder,,, men hvis dere som snakket om det føler veldig sterkt at det er et ønske, si fra og kom gjerne med et annet forslag:) Hvis det etterhvert blir noe enighet her, så tenkte jeg å sende en pm til klumpemor og høre om hun kan forandre sted. (vet ikke hvor ofte hun er innpå her) |