GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Si din mening!

Dette forumet er tenkt for å diskutere aktualiteter i media ol.
Vær med i debatten og si din mening!
Dette bør ikke gå gjennom!
19:36 26.02.2008
Kjempebra at far kan få muligheten til å være sammen med barnet mer, det tror jeg barna kan nytte veldig godt av! Men da må hans permisjon komme i TILLEGG til mors. Jeg har et barn på 6 måneder nå og det ville vært veldig fælt og trist om jeg ikke fikk gått hjemme med henne lenger. 6 måneder går fryktelig fort og det tar minst 3 mndr før man har fått rutiner og slikt på stell. Og da har man plutselig bare 3 mndr til før man blir kastet tilbake til arbeidslivet. Dette er lite gjennomtenkt av politikerne!

Hilsen motstander!
Anonym
Sv: Dette bør ikke gå gjennom!
20:12 26.02.2008
Nå er det veldig mye som er fælt og trist her i verden som man likevel må gjøre. Det er faktisk ikke en menneskerett å få betalt for å være hjemme med barnet sitt et år. Det er ingen andre kvinner i verden som får det. Synes vi skal være takknemlige over at vi får et helt år, og ikke lage bråk over at vi må dele det året med mannen.
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------