GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Kjøpeguiden 2.trimester

Her kan dere diskutere hva som er bra produkter å gå til innkjøp av i denne perioden av svangerskapet. F.eks: gravideklær på nettet, hvor er de bra stedene?Aktuelle ting i 2.trimester
Vippestol med vibrasjon i sete??
21:47 26.02.2008
Noen som har erfaring med det?? Har fått tilbud om og kjøpe det brukt, så lurer på om noen har gode eller dårlige erfaringer med det....
Liss 03.07.08
Sv: Vippestol med vibrasjon i sete??
09:43 28.02.2008
Nikolai liker den ikkje, fordi stolen er for bratt
smackazz
19:27 23.03.2008
Vi har et vennepar som har en slik stol, og vi skal definitivt IKKE ha det! Det funker sikkert fint for dem, men de har da en liten en som MÅ riste eller vibrere for å være fornøyd, og det skal IKKE jeg ha!
Betzy:)
13:02 7.05.2008
jeg hadde den til min første. ho fikk av pappaen sin. ho elsket den. ikke bare pga vibreringen men fordi ho kunne lage lyd med beina og. lyd, lys og vibrering. den bar en favoritt hos oss. vi brukte ikke vibreringen så mye heller
*mamma t mathea* med spire
20:26 16.08.2008
vi kjøpte en ¨på reflex for ca 1,5 år siden til førstemann. Var litt bratt, men vi "bøyde" den litt bakover og da ble den bra. Vibreringen brukte vi lite, følte ikke den hadde noe spes. virkning....Lekene som hang over var mye mer gøy :) Kommer nok til å bruke den til nestemann også:)
augustanr2
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

------- Annonser -------