GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

BIM-treff Hedmark

Tirilill.....?
22:34 29.02.2008
Syntes bare det var litt gøy.... Vi har en del til "felles"... Så at du har en sønn som er født januar07- jeg har en sønn født april-07. Du bor på Rena- jeg i søre osen, 4mil fra rena. (jobba der før permisjon i bhg og sfo). Du er sykemeldt for bekken/rygg (etter det jeg skjønte?)- jeg er sykemeldt for bekkenløsning. Du har termin 3 uker før meg. (Har termin 8. juni)
Bastian 09.04 + junispire
Sv: Tirilill.....?
09:53 1.03.2008
Ja det du skrev stemmer så vi har nok en del til felles:)
Du får hive deg med på Bim-treff i Elverum så kan det jo hende vi finner ut at vi har enda mer til felles!

Tirilill
11:43 1.03.2008
Ja har tenkt litt på det, men det blir liksom aldri no av.... Har ikke bhg til Bastian heller så må liksom ha med meg han vis jeg skal noe... =) Men skal prøve å få det til.... =)
15:40 1.03.2008
Ja det kan jo være vanskelig å ha med barn på kafe.. sitter ikke mye stille i den alderen nei..hehe
Har det fint på rena da med det fantastiske lekerommet på kulturhuset.
Tirilill
19:23 1.03.2008
Ja der er det utrolig lettvindt å ha med seg små... Men får bare se hvordan det passer på neste treff... =)
13:50 2.03.2008
jepp..:)
Tirilill
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------