GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Pappa debatten

Kjære pratesjuke kvinne. Vi har sagt det før, og vi sier det igjen. LIGG UNNA! Denne siden er viet pappaene, og KUN dem! Her skal fedre i ro og fred få utveksle erfaringer, gi råd, spørre om det finnes andre likesinnede der ute etc. etc. UTEN innblanding fra hormonelle gravide. For meningsvekslinger om og med pappaer og andre menn, henviser vi til debatten:Far svarer mor debatten
For friskere meningsytringer kan du gå hit:Testosteron mot østrogen Andre temaer for pappaer kan du finne her: Pappatips
hva skjer med mannen min..?
18:49 2.03.2008
jeg må bare ha litt hjelp... kanskje noen menn her ute som har noe å si?

jeg er gravid i 4.mnd. vært 3 år i forhold med min kjære, men plutselig så har han endret seg... skjedde nå etter jeg ble gravid. han har hatt en sånn periode før også, men ikke så voldsomt..

Mesteparten av tiden, har vi det bra sammen, men han "klikker" så lett... Jeg ser ingen grunn , men han mener det er "min feil". Jeg er dum , forstår ingenting, gjør feil osv.. Han kaller meg stygge ting og dytter/slår svakt til meg.. Skjer plutselig, men etter hans mening etter at jeg har trigget det fram..
JEg blir så lei meg og nervøs av dette... vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg.. prøver å gjøre han fornøyd, men det blir ikke bedre...
Han gjør i disse periodene hva han kan for å irritere og såre meg.. er flink til det nå!

Hva har skjedd med han jeg elsker?
Vil ikke snakke med nære venner/familie om dette nå i og med vi venter barn sammen.. og utad ser vi ut som et virkelig lykkelig par.. ER så trist og aner ikke hvordan gjøre dette bedre alene...
Anonym
Sv: hva skjer med mannen min..?
19:53 3.03.2008
Dette hørers ikke bra ut. Han burde jo bare dille og kose med deg. Du bærer jo på barnet hans .... Jøss tenkte jeg når jeg leste dette.

Håper han skjerper seg !

Hilsen en gutt som låner "profilen" til kjeresten min.
Larak
20:37 16.03.2008
Hei :-)

Vil anbefale deg at du prøver å la være å balansere på line for å ikke tråkke et eller annetsted der Han mener du ikke skal og burde ha visst at du ikke skal tråkke... Det han driver med er hersketeknikk... på linje med konemishandlere som mener at konene fortjener det, bare at din mann slår deg "kun" psykisk. Hold på din indre magefølelse! Han har ingen rett til å forsøke å gjøre deg liten, du må sette grenser, si NEI dette vil jeg ikke høre på, si at han er urimelig! Ikke la deg kue... da mister du garantert det fine i ham... for han har vel fine sider?

Må innrømme at jeg ikke tror det er ofte at mennesker som manipulerer slik klare å slutte med det... og det er veldig skadelig for din selvtillit og psyke...

ønsker deg alt det beste:-) styrke og mot til å stå opp for deg selv! Han har IKKE rett!

G
Anonym
20:40 16.03.2008
Og... han har nok alltid vært sånn, men jeg tror graviditeter kan få det rosa sløret vekk... antakelig for å beskytte barnet mot farer... prøv å tenk tilbake og se utviklingen..

G
Anonym
10:13 21.05.2008
Hvis han slår deg skal du si i fra! Det er ikke lov!!! Tenk på barnet ditt. Hva om han begynner å slå barnet også hvis det provoserer ham? (Noe det garantert kommer til å gjøre en eller annen gang).

Si fra! Først til han, hvis det ikke hjelper si fra til noen andre du stoler på!
Meerim
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------