GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Gravid og sykemeldt

Her kan du snakke med andre i samme situasjon som deg. Få gode råd, guts til å ta en runde med legen eller jordmoren din, eller bare et hjertesukk fordi det er kjipt å være syk.
Vennlig hilsen jordmor Siri
Svangerskapsforgiftning noen?????
21:53 2.03.2008
Noen her som har vært eller er sykmeldt pga svangerskapsforgiftning????

Eller kjnner noen som er det?????
kaffeplante
Sv: Svangerskapsforgiftning noen?????
13:32 16.03.2008
Æ e sykmeldt pga. høyt blodtrykk, men har heldigvis ikke proteiner i urinen eller vannansamling i føttene.
GravidTone
22:30 18.03.2008
Jeg hadde svangerrskapsforgiftning i første svangerskapet mitt. Var vel ikke sykemeldt, for jeg avsluttet akkurat en jobb. Ikke mye gøy. Fant ut etterpå at det var mye mer alvorlig en jeg hadde fått opplyst. Heldigvis har vi god svangerskapsomsorg og oppfølging her i landet, så du er i trygge hender. Slapp av og hvil så mye som mulig og ikke nøl med å spørre lege hvis det er noe
nick_345008
21:01 26.03.2008
Hei!

Jeg er sykemeldt pga høyt blodtrykk samt protein i urinen, har vært sykemeldt hele mars og legen sier at jeg mest sansynlig vil være sykemeldt ut svangerskapet.

God bedring :)
*Pia*
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------