GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Si din mening!

Dette forumet er tenkt for å diskutere aktualiteter i media ol.
Vær med i debatten og si din mening!
Opp til hver enkelt par
10:11 3.03.2008
Mannen min og meg syns det skulle vært opp til hver enkelt par om hvordan permisjonen skal utnyttes. Min mann jobber offshore, så han er hjemme 4 uker av gangen. Og om han skal ha permisjon, MÅ han løse den ut i den perioden han er på land.. med andre ord,,, i sin egen friperiode.. Han har ikke behov etter å ha pappapermisjon føler vi. Vi prøvde nå da vi fikk sistemann i sommer, at jeg kunne overta hans permisjons uker. (noe vi kunne da vi fikk førstemann) men, det gikk ikke nå lenger.. Jeg jobber skift, med mye kvelder, og den korte permisjonen passer utrolig dårlig for oss. Heldigvis, har jeg masse ferie til gode fra ifjor, pluss ferien min i år, sånn at jeg har mulighet å være hjemme 2,5mnd lenger enn permisjonen min.
Hvorfor skal det være opp til regjeringen å bestemme hva som er best for hver enkelt familie??? Er ikke vi de som vet det best?? Er skjønt enige at fedre skal ha samme retthigheter som oss kvinner, men det skal ikke være regjeringen som skal ha siste ordet i saken..
missi611
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------