GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Testosteron vs. østrogen

Kvinner spør menn og omvendt. Det kan jo være noen spørsmål man har lyst til å stille til samme art som makkeren uten å bli hudflettet....
Lykke til!
Vennlig hilsen jordmor Siri
Knurr og voff og det der!!
15:10 5.03.2008
Hvorfor må menn ut hele tiden? Skal til en kompis og skal til hit og skal til dit!?

Så sitter jeg her og må ordne alt til fødselen selv. Masse som skal ordnes i og med at to boliger ble til en nå som vi flyttet sammen.

Han mener at han må være mye ute nå, for han får jo ikke gjort dette etter fødselen, men han kan jo ha disse vennene på besøk hos oss. Og jeg skal ikke tvinge han til å sitte hjemme hver eneste kveld fordi det er en baby i huset.. Og det verste av alt... Jeg var på besøk hos ei venninne og da ringte han etter 3 timer og lurte på om jeg ikke kom hjem snart for han savnet meg!!?
Og når jeg var ute en kveld lurte han på når jeg kom hjem, for han ville ut med gutta og hadde ikke barnevakt til barnet sitt så jeg avsluttet, takket for meg og dro hjem for han trengte meg jo.. (dørmattetendens, kanskje)... "Ære mulig"!!?

*fikk ut frustrasjon som sikkert er glemt i kveld når han holder rundt meg og sier han er glad i meg*:-)
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------