GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Adopsjon

Jeg vil så gjerne ha et barn til... (adopsjon?)
21:56 5.03.2008
Jeg vil så gjerne ha et barn til, men av forskjellige grunner er det umulig for meg å føde igjen, og jeg takket ja til å sterilisere meg da andremann ble født.

Mannen min sier at vi ikke har kapasitet til flere barn. Men er det SÅ mye mer arbeid med tre enn med to? Vi klarer oss jo fint nå.

Kan det være at mannen sier dette fordi han egentlig ikke har lyst til å adoptere? Før i tiden sa han alltid at han ønsket seg minst 10 unger. Jeg føler meg faktisk litt ille til mote, som om jeg er mindre verdt pga at jeg ikke kan få flere barn.

Og hvis vi skal adoptere, hvor starter vi? Jeg har ikke engang den fjerneste idé om hvem vi bør snakke med. Både praktisk og psykisk burde vi fått råd, finnes det noe sted å søke dem?

Mamma'n til 2 søte
Sv: Jeg vil så gjerne ha et barn til... (adopsjon?)
23:39 5.03.2008
Hvorfor mannen din sier det han gjør, kan'ke jeg uttale meg om. Men dere bør i hvert fall være helt sikre på at dere begge ønsker det før dere adopterer.

En start kan være å sjekke ut websidene til Bufetat og til adopsjonsforeningene; Verdens barn, InorAdopt, Adopsjonsforum - websidene til alle sammen har du vel om du slenger på en .no tror jeg.
->>-
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------