Hva er det aller beste,fineste,flotteste... du vet ved din partner?
22:24 6.03.2008
Tenkte kanskje at vi alle kunne klare å lete fram noe positivt i alt det negative:)
Anonym
Sv: Hva er det aller beste,fineste,flotteste... du vet ved din partner?
09:13 7.03.2008
Han er omtenksom, trofast og lojal, han elsker meg og viser det ved masse fysisk kos og ve då ordne overraskelser og gode måltider til meg. Han klager ikke over at jeg er vanskelig av og til i svangerskapet, og over at jeg er sykmeldt mens han må jobbe og slite til langt på kveld. Han leker og tuller masse med datteren vår. Han lager nesten alltid middagen, og den er alltid deilig!!! Han klarer ikke sovne uten å legge seg tett inntil meg, og sier da at dette er dagens høydepunkt for ham.. Han er min bestevenn i tillegg til kjæreste, han har masse humor og vi har det gøy sammen. Han kryper ned til magen min og synger for babyen om kvelden. Han er pen å se på, god å holde rundt og deilig å ha sex med. Han er romantisk og følsom uten at det blir for mye:) Han er jevn og stabil i humør og væremåte. Vi deler alt og det er utrolig godt. Han er tryggheten selv og fremtida mi.. Det visste jeg etter 2 ukers bekjentskap, og det har ikke forandret seg etter 8 år.. Da jeg traff ham var det det som jeg kom hjem, visste han var min tvillingsjel. Han er rett og slett perfekt.. Jeg har aldri skrevet et klageinnlegg over ham heller da, og vil nok neppe gjøre det heller!!! :)
Anonym
11:13 10.03.2008
Virkelig bare en person her som har en god, fin og flott mann?????????
Anonym
15:36 10.03.2008
Dette er nok siden for å klage, først og fremst! ;-) Det har jeg gjort selv her...
Men han er snill, trofast, har fin rumpe. Det får holde for i dag.
Anonym
09:59 24.04.2008
Hvor står det at dette er siden for å klage?
Anonym
22:41 10.03.2008
At han passer så fint akkurat til meg...på godt og vondt.
Han skjønner når noe er galt, han 'forstår' meg når jeg er helt urimelig..han sparer ikke på klemmer, kyss, ros eller komplimenter. Og han forteller meg hver dag at han elsker meg. Han har vist seg å være en god pappa..og det er en fantastisk egenskap.
09:00 11.03.2008
Etter som tiden har gått setter jeg mer og mer pris på min kjæres evne til å være åpen og å snakke om ting. Det er ingenting som blir liggende mellom oss og ulme.
I tillegg er han veldig fysisk, kjærlig og romantisk. Han sier at han elsker meg mange ganger i løpet av dagen. Han er 100 % lojal mot meg, og setter familien vår foran alt.
Og nå når jeg er gravid tar han del i graviditeten med hele seg, snakker om og til babyen, stryker på magen og leter navn.
Jeg har gjennom livet prøvet og feilet - kysset en hel bataljon med frosker! For første gang er jeg så sikker som man kan bli på at jeg har funnet mannen i mitt liv.
22:56 15.03.2008
min mann å meg har alltid kunnet snakke om alt, han er kjempe snill, setter meg foran seg selv, sier masse pene ting til meg, koser med meg, forstår meg, verdens beste menn med andre ord;)
Anonym
23:44 18.03.2008
Min fine samboer har verdens største hjerte, er utrolig tålmodig, rolig, vennlig, hjelpsom og ryddig. Han lager fantastisk mat, skjemmer meg bort, overrøser meg med kjærtegn, danser helt vidunderlig, er flink til å prate om ting og gjør meg trygg og lykkelig hver dag. Han maser aldri (selvom jeg er et rotehode), er flink til å lytte, gir meg plass, seg plass og oss plass. Han er den første mannen jeg føler at jeg kan bli hos for alltid, uten å søke andre spennende nye... Han er suveren i sin kreative jobb og flink med mennesker. Og jeg elsker lange dager under dyna med ham :-)
15:47 25.03.2008
Elsker hele han 100 %, men er humoren og følelsen han får meg til å føle som gjør at han er helt unik og spesiell :-) kiler i magen bare jeg tenker på han
Anonym
20:56 28.03.2008
Han er den snilleste personen jeg vet om. Han er kjempe snill mot alle! han er kjærlig, romantisk, omtenksom, trofast, sexy, god i senga ;-)
han er flott på veldig veldig mange områder!
Anonym
21:11 28.03.2008
Mannen min har et utroliig godt hjerte. Flott kropp, vennlig, gir mange kjærtegn og er en god pappa...og glad i sex...
Anonym
14:03 31.03.2008
Samboeren min er kjekk, snill, utrolig flink pappa, min beste venn, flink til å lage mat, vil alltid det beste for meg og at alt skal være rettferdig som at han vasker hus og er oppe for å trøste sønnen vår selv om han skal på jobb dagen etter. Han er ikke interessert i sport! Han har såklart sine negative sider også men det har jo jeg òg..
Vi passer perfekt sammen og jeg kan aldri tenke meg at gresset er grønnere på den andre siden av gjerdet.. grønnere kan det jo ikke bli enn det er nå!
Anonym
07:51 5.04.2008
At han alltid er der for meg, og vet akkurat hva jeg trenger når jeg trenger det!! Er tidlig i svangerskapet og sliter MYE med kvalme og er ellers uopplagt. I denne perioden har jeg virkelig sett hva som bor i min elskede, han kan ligge timesvis å stryke meg på ryggen og kose med håret mitt (det beste jeg vet, og det eneste som får meg til å glemme at jeg er kvalm :) ) Nei, jeg har virkelig funnet mannen i mitt liv! Ellers har han plutselig blitt veldig flink å ta ansvar hjemme. Vi har bodd sammen i 3 år, uten att han har vært så veldig flink, men siden vi fant ut att vi hadde en krabat på vei har han vasket, lagt sammen klær, laget middag og stort sett tatt alt husarbeidet så jeg ikke skal slite meg ut :) Nei, jenter , er det rart jeg elsker han?? <3
Anonym
23:51 5.04.2008
Så lenge jeg har kjent ham har jeg tenkt på ham som intelligent, morsom og spennende, så man kan si at jeg beundrer og ser opp til perosnligheten hans, og det har alltid vært viktig for meg med en mann jeg kan beundre litt. Vi har også mange felles interesser, så vi har det fint sammen, både i hverdagen og på fritida.
I tillegg til alt dette er han snill. Han viser omtanke for alle rundt seg, og nå i svangerskapet har han vært helt fantastisk til å vise omtanke for meg. Jeg må si at det var utseendet jeg falt for ved ham først, for han er kjekk. Men slik det er i dag, så er det heile pakka som er tiltrekkende. Jeg håper bare vi klarer å ta vare på dette, for selv om det er mange flotte, snille menn i denne verden, så har jeg ikke tro på at det kan finnes en som er akkurat så perfekt som jeg synes han er.
23:38 28.04.2008
At han er utrolig snill, morsom og viser at han elsker både meg og lillegutt;) han er uten tvil min DRØMMEMANN, det viste jeg med en gang jeg traff han at detta var mannen i mitt liv;) han fridde til meg etter to måneder og sa ja....gravid var jeg etter ca 2,5 mnd og jeg vet at han var verdens lykkligste mann når jeg fortalte han det;). nå er lillegutt 3,5 mnd å vi har vert sammen i snart 1,5 år nå og er mer forelsket enn noen gang;)
16:21 18.05.2008
Vi har ikkje vert saman så lenge, men han er super!
Då vi fann ut at eg var gravid støtta han meg fullt, sjølv om han først var i tvil om det var lurt å beholde ungen. Han held orden på hybelen, tar ofte oppvasken, hjelper meg med det eg treng om eg er dårleg, er flik å gi skryt/komplimang. Ofte spør han meg om meiningar før han bstemmer seg for å finne på ting med kompisar uten meg. Han gir meg komplimang når eg treng det (skikkeleg forkjøla nyleg, då hjalp det så utruleg å høyre noke fint om meg). Han er fornuftig og prøvar å få meg til å forstå ting eg ellers aldri ville tenkt over.
Han er beste mannen eg har møtt! Håpar han blir hos meg for alltid!<3
Anonym
20:18 18.05.2008
Han er det snilleste og beste menesket jeg kjenner rett og slett! Han er en superflink pappa, og en trygg og god kjæreste. Vi har vært sammen i over 10 år, og jeg synes fortsatt han er den mest sexy mannen jeg noen gang har sett.
Anonym
23:03 18.05.2008
Min samboer er utrolig tålmodig, gir meg masse komplimenter, er alltid blid. Kosete, kjekk og veldig snill!! :) Aldri vanskelig å spørre han om hjelp til noe, eller om han kan ordne noe for meg, selv om han er litt glemsk. ;) Han er ALLTID støttende!!! ;=) Han er rett og slett fantastisk!!! <3
Anonym
11:09 22.05.2008
MASSE!!!
Men det viktigste som jeg kanskje har lært meg - etter å ha prøvet og feilet litt - er at det ikke handler om hva jeg kan leve med, men hva jeg ikke kan leve uten....
Deilig å endelig ha møtt den store kjærligheten!! :-))
Anonym
21:02 23.05.2008
Det at jeg vet at jeg er den eneste jenta for han. <3
Det er noe trygt og godt ved å vite at han alltid vil være der for meg. Og jeg vil alltid være der for han.
Vi er fullstendige motsetninger, men likevel passer vi så fint sammen likevel. Vi har vært sammen i 7 år nå. Opplevd mye sammen og vi vokser vel bare mer og mer sammen. Jeg er kjempe forelsket i mannen min.
Også er han såå tålmodig mer barn og dyr. Det har jeg alltid satt veldig stor pris på. Kunne aldri vært sammen med noen som f.eks. ikke likte dyr.
22:16 23.05.2008
Det er så mye ved ham jeg liker.
Jeg syns han er utrolig flink. Har respekt for ham og beundrer ham på en måte. Pga alle de fine sidene hans. Han er sexy. Veldig snill og trofast. Liker dyr og barn gjør han. Lillevenn likte ham med det samme. Han behandler henne veldig bra og jeg syns det er fint å se at de går så godt sammen. Det er viktig for meg.
Han koser masse med meg. Stryker meg på magen. Pusker på meg og maserer meg leeenge. Lager ofte mat til meg. Sier han elsker meg hver dag. Viser meg fysisk hvor godt han liker meg. Er omtenksom. Vi har fantastisk sex. Han har en åndelig side. Veldig viktig for meg at partneren min skjønner meg og at vi kan snakke om ting.
Han gjør så mye for meg. Er opptatt av at jeg har det bra sammen med han. Han gjør det han sier også. Ringer om han blir litt forsinket. Er til å stole på(pålitelig). Han gjør det han kan for at vi skal ha det godt som en familie. Holder seg hjemme på kveldstid. Er ikke av den rastløse typen som må treffe kompiser til enhver tid. Om jeg er sur og vanskelig en dag så tar han det hele med en veldig ro.Kan hende han ikke klarer å holde seg og ler av meg. Da blir det vanskelig å være sur, he he.... Han passer godt på meg. Særlig nå når jeg er gravid. Får nesten ikke lov til å gjøre noe. Og jeg liker det at han er så godt utdannet. Og slik kunne jeg holdt på å skrevet noen sider til. Jeg er såååå forelsket i han!
Anonym
19:33 24.05.2008
Han er snill, hyggelig,lagger middag(og det blir han flinkere med hver dag som går),finner på ting sammen med dattera vår da jeg trenger tid for meg selv, står opp om morgenen i helgene sammen med henne,setter på oppvasken og rydder på kjøkenet, handler,sier til meg at han elsker meg og gir meg masse komplimenter,har alltid lyst på sex,drikker lite,jeg snakker med ham om alt, han er beste vennen min,jeg vet alltid hvor han er,går ikke ut med venner for å drikke,vil ha min menning om alt, han er rolig, sterk.
Anonym
00:37 25.05.2008
Han er min elsker og min beste venn. Han er den beste elskeren jeg har hatt (og det sier mye), og i tillegg er han en svært habil amatørkokk. Han har barnetekke utenom det vanlige, er sosial og morsom. Han har en lekker kropp og er ellers en blond kjekkas. Dessuten er han min personlige handyman. Når han blir skilt kan jeg vel også kalle ham min mann, akkurat nå er han bare kjæreste. Gleder meg!
Anonym
10:33 27.05.2008
Han er intelligent, ansvarlig, stiller alltid opp for meg uten å klage, forteller meg flere ganger daglig at han elsker meg, at jeg er alt, at han gleder seg til livet videre med meg. Han er utrolig pen, har fin kropp og er seg selv i alle situasjoner, er ærlig, til å stole på, morsom, er helt klart min beste venn. Jeg prøver å gi alt jeg har tilbake, for denne mannen vil jeg ikke miste!
Anonym
12:48 28.05.2008
Jeg har funnet drømmemannen, han er snill, omtenksom, morsom, sexy, god i sengen ;) Han er alt jeg kan ønske meg og enda litt mer. Hadde ingen ide om at det kunne være så bra som dette før jeg traff min nåværende samboer. Trodde ikke det fantes men er sikker på at vi er soulmates! :) Han er min beste venn, viser alltid at han elsker meg. Definitivt den mannen jeg skal dele resten av livet mitt med, og bare tanken på det får meg til å sveve opp til 7ende himmel! :o))