GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Hus og Hage debatten

For dere med interesse for hus og hage. Her kan dere gi hverandre råd og tips!
Knall dørskilt
11:21 9.03.2008
Har noen bestilt dørskilt ? Hun har laget seg hjemmeside: www.dorskilt.com. Jeg har nettopp fått mitt, og det er knallstilig. Billig og god service fikk jeg. Sendte en mail gjennom nettsiden hennes, og fikk mail tilbake vedr betalingen, så fikk jeg skiltet etter en uke.. Bra service og fått maaaaange positive tilbakemeldinger på verdens fineste dørskilt.
Jeg kjøpte svart skrift på blankt skilt. og en liten kattepus på.
Så no har vi fineste dørskiltet i blokka !!!! :-)
Karius69
Sv: Knall dørskilt
21:29 28.04.2008
Supert, skal bestille et der straks nummer to er ute, må få med sistemann oxo , men skjønner ikke hvordan en får med at en vil ha kattepus eller hund eller andre figurer/tegn??
Håperpåbaby.
20:41 1.05.2008
Takk for tips! Jeg bestilte også der og er kjempefornøyd med dørskiltet som vi utsatte alt for lenge å skaffe oss;)
binna
17:35 15.05.2008
Da har vi og bestilt...De var kjempe tøffe...
Kathrine med Helene
20:35 12.08.2008
Jeg bestilte derfra og må si jeg ble veldig skuffet over skiltet mitt.... Det var ødelagt i ett hjørne og dårlig skjært i ett annet hjørne slik at det stod ut en liten bit.....og i tillegg var det flere skader på baksiden av skiltet. Og servicen var jo bra helt frem til jeg sendte mail og klaget, da fikk jeg ikke svar i det hele tatt. Det synes jeg var veldig dårlig!!!!
2nj♥
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

------- Annonser -------