GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Gravid og sykemeldt

Her kan du snakke med andre i samme situasjon som deg. Få gode råd, guts til å ta en runde med legen eller jordmoren din, eller bare et hjertesukk fordi det er kjipt å være syk.
Vennlig hilsen jordmor Siri
Avvikling av ferie
 11:29 9.03.2008
Hei! Jeg har vært sykemeldt siden 31.12.07 pga komplikasjoner. Har termin i august. Jobbet hele år 2007. Har opparbeidet meg rett til ferie i år. Hvordan blir det med avvikling av ferie når sykemeldinger blir overlappet av fødselspermisjon? Får jeg skjøvet over 5 uker ferie i år til år 2009? Rett til å få de utbetalt? Setter pris på tilbakemelding.
Anonym
Sv: Avvikling av ferie
 15:53 10.03.2008
Hei.

Der har jeg sett at det er forskjellig praksis alt ettersom hvor du jobber. Noen får overført alt av ferie om de ønsker det og noen får kun overført noen uker. Noen arb.givere utbetaler lønn for disse ukene om du ikke ønsker å få de overført. Men som sagt så er det veldig forskjellig alt ettersom hvilken arb.giver du har.

Snakk med lønningskontoret ditt du. Tror nok det er kun de som kan gi deg det riktige svaret.
Anonym
Sv: Avvikling av ferie
 11:04 1.04.2008
Hei!
Det du kan gjøre hvis du ikke får overført all ferien din er å avbryte permisjonen og ta ferie, og så begynne permisjonen igjenn når ferien er over. Det gjorde jeg. Da fikk både jeg og sambo også fri med lønn samtidig... Veldig koselig:)
Forstod du dette????

Klem fra meg.
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

------- Annonser -------