GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

BIM-treff Vest-Agder

Treff onsdag 26. mars på Kjesk
13:20 11.03.2008
Sist treff ble vi bare to stykker. Fikk inntrykk av at det var flere som var interessert i å gå på treff, så jeg prøver igjen:-) Litt forvirrende mht bord og hvem som egentlig skal på treff så denne gangen bestiller jeg bord så kan dere bare gå til betjeningen og si dere skal på BIM-treff så kan de vise dere til bordet som er bestillt:-)
Håper så mange som mulig kan komme, vi hadde det koselig sist selv om vi bare var to.
Vi kan jo bruke denne tråden som en slags "påmelding" slik at jeg vet på forhånd om det er noen respons....
Storelykke
Sv: Treff onsdag 26. mars på Kjesk
15:02 16.03.2008
Hei!
Jeg dukker opp igjen. Var veldig koselig sist! Håper flere kommer denne gangen:)
God påske til deg og familien!
Hilsen Heidi.
Julibebisen
12:00 18.03.2008
var syk forrige gang...kjempekjipt..
Denne gangen er det første kvelden på svangerskapskurset...så er ikke bare bare dette her:)
LeneMor_i_mai08
12:18 21.03.2008
høres intr ut:) Skal prøve å komme:)
KarinB
14:05 24.03.2008
Tror jeg og blir med på det. Har ikke vært på treff før, har alltid kommet noe i veien:-( Men tror onsdag passer så da kommer jeg.
Emilia med guttebaby i magen:)
14:03 24.03.2008
Jeg følger visst ikke helt med. Har ikke visst om treff :) Men jeg kommer på onsdag!
Vannmelonen
08:54 25.03.2008
tror jeg oxo kommer!!:) må bare finne kjesk.. hehe.
turbotrollet06 & lilletulla08
16:57 2.04.2008
Og jeg som her kikket etter BIM treff i kr.sand!! OG så finner jeg dette først i dag :-(
Skal dere har flere treff??

Vil gjerne være med
venus75
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------