GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Kjøpeguiden 3.trimester

Kjøpeguiden 3.trimester
Nå nærmer det seg fødsel for mange av dere, og her kan dere diskutere villig vekk det som er av ustyr, hva trenger man, hvor finnes det bra og eventuelt billige saker?
Vi har også laget en oversikt til deg, så du kan få et bilde av hva som finnes der ute.
Er det ting du mener at mangler, så send oss gjerne en mail på tips@barnimagen.com
Noen med erfaring med bestilling på pingpong?
22:31 11.03.2008
noen som vet om man kommer opp i samme prisen på et maxi cosi sete og base med frakt og toll på denne siden? eller lønner det seg handle der.
hvordan er det med levering??
jentahans
Sv: Noen med erfaring med bestilling på pingpong?
17:14 23.03.2008
Bor i Sverige så vet bare frakt og toll osv hit.
Men kan iallefall anbefale de:-) Tok 4 uker fra vi bestilte til vi hadde vogna på döra. Fikk först en ordrebekreftelse hvor det sto at den kom til å bli sendt om 6 uker. Men etter nesten 4 fikk jeg ny mail hvor det sto at nå var den sendt, og dagen etter var den her:-)
Vi sparte 2100 SEK på teutonia spirit s3 fashion duo.
isprinsessan
19:14 23.04.2008
Jeg tenker å bestille maxi cosi bilstol derfra,men hører det er så mange som klager over lang levering...
lykkeliten84
21:31 31.05.2008
Ja levering tok tid for oss, men ikke lenger enn hva som var avtalt. Den ble sendt når den skulle og vi hadde den her etter seks uker pluss ni dager som det tok å få den "av båten" og hit hvor vi bor. Helt greit, sparte over to tusen kroner.
lillemanns mamma
14:04 4.06.2008
Ikke ha hastverk når du bestiller derifra er mitt råd. Ventet nesten 2 mnd på en softbag og vippestol. Da vippestolen endelig kom hadde de sendt meg feil mønster så istedetfor en kjempesøt fikk vi en kjempestygg som jeg neppe ville kjøpt på salg engang. Samme merke. Får ikke svar på mail fra de nå om hva jeg skal gjøre i fht dette.

Ellers sparte jeg jo masse penger på sofbagen da så jaja.. Og fikk ellers det jeg bestilte (regntrekk osv). Men ingen superservice akkurat!
Barnkanskje? 30.05.08&counting
21:34 9.06.2008
Vi bestilte maxicosi sete + easyfix base fra ping-pong. Ba om at de merket pakken som gave for å slippe toll/moms.

Vi fikk setet ca 3 uker etter bestilling. Måtte betale forenklet tollbehandling for å få hentet ut pakken, gebyr ca 100 + moms ca 115. Vet ikke helt hvorfor... Mulig tollvesenet "hanket" inn pakken likevel.

Uansett ble det totalt ca 1900 kr med frakt og tollbehandlingen, mye billigere enn i Norge.

P.S. Sendte en del e-poster til ping-pong, og fikk svar på dagen hver gang. Vet mange sier de er trege, men det opplevde ikke jeg.
Anonym
21:40 11.06.2008
Barnas Hus har bilstolkampanje nå og tilbud på bl.a maxi cosi.
allegodetingertre
11:18 4.07.2008
www.babyjungle.nl er veldig bra!! Rimelig også.
Divamamma
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------