Her er forumet for deg som har påvist PCOS eller lurer på om du har det. Her kan du gi gode råd til andre eller få noen selv også. PCOS er et område det forskes mye på for tiden og hvor det stadig dukker opp ny informasjon.
Vennlig hilsen jordmor Siri
Noen andre her med pco og nærmer seg 35 år?
10:12 12.03.2008
Er bare litt nysgjerrig.Det er lenge siden sist jeg har vært innom disse sidene.
Jeg er snart 33 og har PCO. Har vært så heldig at vi har fått to barn ved hjelp av pergo.
(nicket mitt er litt misvisende, fødte mitt andre barn for 10 uker siden, men kommer ikke inn på min side for å forandre nick....)
Jeg er 36 og har pcos...Vi skal igang med ivf for tredje gang nå snart og håper på bedre lykke..
Anonym
Sv: Noen andre her med pco og nærmer seg 35 år?
10:58 2.04.2008
Er snat 33 år og har pco. Ble gravid ved sist fryseforsøk, men det endte i MA. Mannen har dårlige svømmere og jeg har pco - ingen god kombinasjon, men heller ikke en umulig kombinasjon. Venter nå på neste fryseforsøk.
Jeg er nå 14 uker på vei med mitt andre barn, begge er hjemmmelaget og selvprodusert :-) Jeg har vel vært veldig heldig :-) Jeg er forresten snart 33 år.
Mvh
Tina.
Runder 35 til høsten, og fikk konstatert pco for ca 10 år siden. Mannen min har azoospermi (fravær av sædceller - ingen kjent årsak, ingen kjent behandlingsmetode)
Har et barn født i 04. Ble gravid v 3. insemineringsforsøk (donor). Er 10 uker på vei m nr. 2. Ble gravid på første forsøk denne gangen :-)
Bortsett fra intens kvalme og trøtthet er alt bare velstand!
Var på UL i dag og så knøttet på 3 cm med sprellende armer og ben og bankende hjerte :-)
Anonym
20:01 6.05.2008
Føyer til at jeg har gått på pergo før hver inseminering.
Anonym
22:36 8.05.2008
Jeg blir 35 år til høsten, og fikk diagnosen pcos i januar.
Klarte å bli gravid i februar, men hadde SA i midten av april.
Vi gir ikke opp!