GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

BIM-treff Østfold

noen fra våler (med litt radius rundt) området??*kjennner ingen her*
15:01 12.03.2008
Har termin 24.09 og hadde vært hyggelig å bli kjent med noen som bor her i nærheten ett eller annet sted i samme "tillstand":o)

Har fra før en datter på 3.
nanomor
Sv: noen fra våler (med litt radius rundt) området??*kjennner ingen her*
15:07 12.03.2008
hei, jeg er fra trøgstad, så er ikke så innmari langt unna:)
Termin 4 aug, min første..
Mmiljemor€first€
01:05 13.03.2008
Hei, jeg bor i Rygge, og flytter kanskje til Våler! Har termin i april ca.... Ikke helt sikre der... føder prematurt hver gang... Har to fra før, på 4 år og en datter på 15 mnd.
Danonino
15:00 13.03.2008
Prematurt er kjent, fødte min datter i uke 36. Men de er jo veldig søte som små da. Hadde svangerskap forgiftning sist, sikkert derfor og regner med at det kommer igjen. Hadde vært morsomt å samlet en gjeng for bim treff, tror mannen min er kjempe lei dette svangerskap og baby praten min allerede. (Er jo 6 mnd igjen) :o)
nanomor
12:46 14.03.2008
Ja her går det fort i svingene ja... Har rier i ett nå... vært flere ganger på føden, fått lungemodningssprøyter... Prøve å holde ut litt til da...
I moss har det vært flere BIM treff og det er kjempekoselig.. Skal si i fra ved neste anledning!!
Danonino
18:40 27.03.2008
bor ikke i våler , men i Moss sentrum... ikke langt unna..
vil veldig gjerne bli kjent:)
septemberbaby i magen :)
19:00 27.03.2008
Jeg bor også i moss, og vil også bli kjent med andre med barn eller som venter:) Ingen i min omgangskrets har barn...
Sunniva:)
07:38 28.03.2008
jeg er hjemme hver dag jeg og har barn,venter ett barn til i september, bare si i fra om du vil møtes:)ikke så mange i min omgangkrets som har barn heller....
septemberbaby i magen :)
09:48 14.04.2008
jeg bor også i moss..venter mitt første barn nå i begynnelsen av mai =) ville ha vært koselig å bli kjent med andre =)
challenge *fødeklar*
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------