GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

I møte med Helsevesenet

Her kan du komme med hjertesukk over håpløs, eller skryte av god, behandling hos helsepersonell. Det er ikke lov å bruke navn, verken på seg selv, helsepersoner eller aktuelle behandlingssteder. Det strider mot personvern loven. Har du noe du vil ha formidlet videre til de styrende helsemakter, så skriv inn her, så skal vi formidle det videre.
Riksen eller Ullevål - hvor er sjansen størst for å bli avvist fødedagen?
17:39 12.03.2008
Må snart velge fødeplass, Riksen eller Ullevål. (har plass begge steder) Men jeg lurer på om et av stedene er mer kjent for å avvise folk på fødedagen enn det andre? Ullevål trekker pga hotellet, men Riksen virker proffere og er nyere. Noen innspill?
Skrekkblanda fryd
Sv: Riksen eller Ullevål - hvor er sjansen størst for å bli avvist fødedagen?
19:01 12.03.2008
Tror det er størst sjansen å bli avvist på Ullevål.
Fikk klar beskjed fra Rikshospitalet at de SVÆRT skjeldent måtte avvise fødende. Det er vel derfor det er så vanskelig å få plass der?

Føda selv på Rikshospitalet. Svært fornøyd, selv om det er litt stress å dele rom (vanskelig å få enerom). Pga. komplikasjoner fikk jeg allikevel et 2 manns rom alene for meg og samboer.
De tok veldig godt vare på oss alle!

Har hørt forskjellig om hotellet på Ullevål. Har 2 venninner, førstegangsfødene, som ikke var fornøyde. Hun ene fikk ikke låne brystpumpe. Hun MÅTTE håndpumpe. Dette resulterte i ammeproblemer +++......

Som førstegangsfødende hadde jeg ikke følt meg "trygg" på hotellet.
Både på føden og barsel på Rikshospitalet fikk jeg super oppfølgning. Det var svært rolig på fødeavd. Ikke noe ut-og-inn av forskjellige mennesker på fødestua osv.

Dette er allikevel min mening! :)

Lykke til!
appelsin
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------