GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Habituell abort

Her kan dere som har habituelle aborter, dvs aborterer mer enn 3 ganger uten at det er provoserte aborter dele erfaringer, gleder og sorger.
Tvi, tvi!
Vennlig hilsen jordmor Siri
endelig fått svar :)
19:56 13.03.2008
da har jeg fått svar på utredningen..
de fant ikke noe feil med meg... heldigvis :)
men skal begynne på progesteron neste gang jeg blir gravid, sprøyte i magen 2 ganger i uken...
vet ikke helt åssen jeg skal gjøre det men får ringe legen og be hun gjøre det for meg første gang..
gleder meg til å begynne prøvingen og håper den sitter :)
en liten en :)
Sv: endelig fått svar :)
22:12 13.03.2008
Så deilig å vite at alt er i orden da! Da slipper du å bekymre deg for det neste gang du blir gravid - noe jeg håper blir snart :-) De sprøytene lærer du deg raskt å sette. Har virkelig troen på progesteron og tipper det er det som skal til for at spiren sitter neste gang :-)

Masse lykke til :-)
*bombobadilla*m*babydilla*
21:21 14.03.2008
ja håper virkelig at det er det som skal til..
ja tenkte vi skulle prøve igjen i april så håper den sitter da ;)
er veldig spent :)
20:56 15.03.2008
Så flott at du har fått svar og at alt er bra! Høres ut som du vil få god oppfølging neste gang du er gravid :-)

Hvorfor får dere sprøyter? Jeg skal ta crinone jeg... er de sprøytene bedre? Bør jeg heller spørre om å få de?
kirsty-35pp-3SA, venter på ivf
15:37 19.03.2008
hei kirsty

ja det er betryggendes og vite at jeg får ukentlig kontroller...

der spurte du vanskelig :)

det legen sa til meg var at jeg skulle prøve de sprøytene først og se om det var det som skulle til. han nevnte også crinone som jeg evt skulle prøve senere hvis det ikke gikk med progesteron..

Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------