GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Min fødselshistorie

Her kan du legge inn din egen fødselshistorie og dele den med andre. Her er det ikke tillatt å være anonym. Det er heller ikke lov å legge ut navn på helsepersonell som har vært med deg på fødselen, selv om det er ros du ønsker å gi.
Vennlig hilsen jordmor Siri
Hvordan holde igjen pressrier????
20:51 13.03.2008
Skjønner ikke at det går an å holde igjen jeg, kroppen min bare pressa i vei, jeg hadde ikke noe jeg skulle sagt... Omtrent som når man kaster opp, de brekningene som kommer ettr den første kommer jo bare kastet over deg.

Pressriene begynte på 8 cms åpning, de ba meg vente litt, men jeg hadde jo ikke sjangs. Men i løpet av et halvt minutt var det full åpning heldigvis. Nå gikk det veldig fort med meg, Det var bare 3 timer fra 1 til 8 cm åpning. Kanskje var det derfor jeg ikke greide å holde igjen? Eller så er jeg bare talentløs, he he!
Kufiolilla
Sv: Hvordan holde igjen pressrier????
22:47 13.03.2008
Jeg kan keive under på at det er totalt UMULIG å holde igjenn!!!!!!
Jeg hadde press rier i 5 timer. De 3 første måtte jeg holde igjenn.
Ubeskrivelig smertefullt!!!!!!!! Fikk klar beskjed om å brøle så høyt jeg kunne for å bruke kreftene opp isteden for ned.
Forferdelig :o(
Endte med vakuum hos meg...
#9829;Libby&Julie*4pp*#9829;
Sv: Hvordan holde igjen pressrier????
21:43 23.03.2008
Det går ikke an å holde igjen pressrier.... Når pressriene mine kom, så var det kroppen min som jobba. Jeg kjente hva som skjedde, men hadde ikke kontroll på musklene der nede.. hehe..
Rockstarmom & Superbaby
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------