GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Kjøpeguiden 2.trimester

Her kan dere diskutere hva som er bra produkter å gå til innkjøp av i denne perioden av svangerskapet. F.eks: gravideklær på nettet, hvor er de bra stedene?Aktuelle ting i 2.trimester
Maxi Cosi Mura
21:27 14.03.2008
Noen som har erfaring med denne vognen?
Jeg synes det er sykt vanskelig å vite hva jeg skal velge.
Denne ser fin ut, men hvordan er kvaliteten?
Anyone?:-)
Gilli
Sv: Maxi Cosi Mura
19:19 23.03.2008
Vi har også sett på denne vogna. Den virker helt genial, men vi lurer også på om noen har erfaringer med denne.

Ut fra det vi så i butikken, er den veldig lett å håndtere. Den blir jo kjempeliten når den slåes sammen. Det er lett å skifte mellom bag/bilstol/sittedel. Bagen er stor og fin, og sittedelen ser også fin ut. Og det er jo utrolig praktisk å kunne sette bilsetet på..

Tror vi kommer til å gå for denne vogna, men det er vanskelig å bestemme seg ja..
Betzy:)
21:05 25.03.2008
Og så er den ikke så veldig vanlig.. Jeg synes det er så mange like vogner:-)
Gilli
12:17 26.03.2008
Vi vurderte den vognen. Likte den, men var litt for mye negativt med den til at vi kommer til å kjøpe den. Det mest graverende for oss er at den er veldig kort i ryggen, så høyst sannsynlig må vi kjøpe en vogn til fordi barnet vokser ut av vognen. En annen ting er kalesjen som er veldig tynn syns vi. Men, en tøff vogn som ikke er like mye sett som endel andre.
Valget vårt falt på TFK.
fia08
22:07 24.04.2008
Nå har vi kjøpt vognen! Liker den kjempegodt, og er veldig fornøyd med kjøpet.

Den er ikke for kort i ryggen. Min nevø på 2 år har sittet i den, og den passer fint en god stund til. Er enig iat kalesjen på sittedelen er litt tynn, men når barnet ligger i den ligger det stort sett i en pose eller med tepper godt rundt seg, så ser ikke på det som noe problem i det hele tatt!

Vi er iallefall superfornøyd med kjøpet! :)
Betzy:)
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------