Her kan dere som har termin denne måneden utveksle erfaringer og råd. Lure på om ting er normalt og kanskje føle deg ganske normal:-)
Slit forumet med helsa!
Vennlig hilsen jordmor Siri
noen så har termin i slutten av november??????????????
23:17 14.03.2008
.......
Anonym
Sv: noen så har termin i slutten av november??????????????
23:07 15.03.2008
krysser fingra:)
men blir så nærvøs av å lese at det erganske normalt at man har en abort. Blir helt hysterisk, så vurderer nesten å slutte å lese så mye. blir helt rar...flere som har det sånn??
12:04 23.03.2008
Tror jeg har 22.nov, men vet ikke helt hvordan jeg regner det ut..
Har prøvd i tre år og hatt tre prøverørsforsøk, og ENDELIG satt'n!
Trodde vi begge skulle bli overlykkelige og gråte etc, men er egentlig mest utslitt av alle mnd med hormonkurer etc det siste året, så klarer lissom ikke helt å ta det innover meg, men får lykkefølelse i kroppen oftere og oftere...herlig...
Tror kjærsten min er litt skuffet fordi han ikke klarer å føle så mye.
Noen andre med prøverørsforsøk?
22:02 26.04.2008
på bursdagen min:) så morro:) selv har jeg midlertidig termin den 27 November, men vanskelig å si hvor langt jeg er på vei, siden jeg ammer og hadde en mens i desember og fikk en liten blødning da jeg fikk satt inn spiral i februar, så midlertidig går vi etter blødningen jeg fikk av spiralen, men terminen kan variere noe vanvittig, så er spent:) Har en sønn som blir 6 mnd nå den 30 fra før av:)
20:17 1.04.2008
I følge terminkalkulatoren på nettet, er terminen ca.27.november...
Skal til legen 15.april....
Var innom helsestasjonen i dag, så det kan hende jeg får time hos jordmor før det :)
Så da får vi se om noen flytter på terminen ;D
Gruer meg litt til kontrollen, men er kjempe spent :D
09:28 7.04.2008
Ja:)Etter min beregning har jeg termin 20 november.Skal på første UL i mai så da får vi se om det stemmer:)Men for en gangs skyld synes jeg tiden går for sent...
13:13 10.04.2008
Var til ultralyd når jeg trodde det gikk galt pga blødninger, og de satte datoen mellom 29. og 30. november (hjertet slo og alt var i orden- heldigvis), men tror mer på rundt 24./25. november selv. Det er ikke lett å bestemme så tidlig i svangerskapet heller.