Her kan dere som har termin denne måneden utveksle erfaringer og råd. Lure på om ting er normalt og kanskje føle deg ganske normal:-)
Slit forumet med helsa!
Vennlig hilsen jordmor Siri
Jeg bor oppi Trippestadlia og har tre gutter fra før. Di er 8, 5 og 3 år, så her er det og kommer det til å bli livlig. He he. Men du verden så koselig da. Vi gleder oss alle sammen.
Så koselig at det er mange fra Askim med term ganske samtidig. He he. Det hadde vært kjempekoselig hvis vi kunne ha møttes og blitt kjent. Kanskje starta barseltreff etterhvert?
Syntes ikke det var noen dårlig idè :-) kanskje man til og med allerede vet hvem hverandre er ettersom askim er et såpass lite sted. :-) Alltid godt å ha flere rundt seg i samme situasjon!
Hei,hei, lenge sia jeg har vært innom her nå. Jeg å bor i Askim:) Termin 7 oktober.. Bor ved Grøtvedt:) Ingen barn fra før..Hadde vært kjempekoslig med barseltreff:) Får jeg være med jeg å??;)Hvor gamle er dere folkens?
haha, så nå at du har jo en gutt fra før,hehe;) men denne gutten din? den har du med B. E. J?? jeg er kusina til ei god venninde av deg;) Eller er jeg helt på bærtur???
går bra her nå, men har hatt noe blødninger,å syns det har vært litt skummelt. men etter UL så ser alt bra ut :) Formen er tillogmed noe bedre enn den var! *puh* Hvordan går det med deg da,og når er din termin? Selv har jeg 11.10 :)
Jeg fant ut i dag at det er BIM treff i Askim i morgen (onsdag). Det er jo kjempekoselig! Treffet er på Don Pablos kl 19.00. Hvis du vil være med kan du melde deg på under skravle.