GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Når mannen ikke er klar

Det er ikke alltid mannen og kvinnen får det samtidig - ønsket om å få barn.
Ofte må nok jentene jobbe litt og vente litt før de får mannen sin på gli... Her er forumet for de som venter på at mannen skal bli klar.
Kanskje du har noen gode råd til andre?
Vennlig hilsen jordmor Siri
faaaaaaaaaaaaaaeeeeeeeeeeeeeeeeennnnnnnnn
01:44 17.03.2008
helvetes dritt.. jævla dritt gubbe hvorfor trakk du deg lenger unne barn laging.. faen skjønner du ikke hvorfor jeg ikke vill ha mye sex da jeg ikke går på prev da du ikke vill ha barn.. er du virkelig så dum att du ikke skjønner det eller? å hvorfor er det jeg som må begynne på prev hvorfor i helvete kjøper ikek du kondomer og bruker?

sorry jenter måtte få ut litt frustrasjon..
Anonym
Trenger ikke be om unnskyldning.
14:09 17.03.2008
Det er utrolig godt å rope ut sin fustrasjon i skogen eller på nettet. (Og av og til rett til sin partner)
Har dere barn fra før? Hvorfor skriver du at han har trukket seg ennå lengere unna?
Ha en fin dag. God påske.
Miss Misantrop
Sv: Trenger ikke be om unnskyldning.
09:54 18.03.2008
hey er meg som også skreiv det innleget over deg =) nei vi har ikke barn fra før men han har to fra før... grunnen til at jeg skriver han trekker seg mere unna er for han har faktisk gitt utrykk for at han snart var klar. og vips så var han det ikke alikevel... så da kan mann si jeg blei en smule sint og nå må jeg begynne på prev.. å det er s gøy for har ikke tålt det før så skla bli gøy detta her.. ha en fin dag du og.. god påske... klem
jinta86
13:42 18.03.2008
huff da.. føler med deg.. men det har ikke skjedd noe med han og barnemoren som har skremt han da? at hun har sagt eller påståt noe som har skremt vettet av han? prøvd å snakke om det er noe spesielt som har skjedd, at du er bekymret for han f.eks? og høre om det har skjedd noe, eller om han bare er redd for presset sånn som min er..

påskeklem fra meg!!
missey
12:36 21.03.2008
for og si det sånn historien mellom de er lang men er da 4 år siden de gikk fra hverandre nå.. men har fått hørt en del dritt fra ho jeg og da.. men ho burde si nada egentli.. men blei jo gravid med han når vi hadde vert sammen i 4 mnd men mistet da sa han ikke noe på at jeg skulle begynne på prev.. så klok av han blei jeg ikke.. god påske..
jinta86
Fustrasjon
00:02 19.03.2008
Begynn i allefall ikke med p sprøyte, det sitter så lenge i kroppen. Men piller kan du være i sving igjen måneden etter. Så trist at han tok noe tilbake. Håper han ser etterhvert at du også vil ha en liten familie. Ikke bare han. Men det at han har vært på gli en gang er nok egentlig et godt tegn. Lykke til.
Miss Misantrop
Sv: Fustrasjon
12:43 21.03.2008
hadde jeg husket og tatt de så hadde det vert greit med piller men husker det ikke så hjelper litte da..vill ikke lure han og si jeg ar pilla også glemmer jeg den annen hver da.. nei takk.. jeg er super glemsk egentli.. hehe klem
jinta86
Sv: Fustrasjon
14:20 25.03.2008
Hvis du vil ha prev som du blir fort klar av, men ikke husker piller ol. Prøv p-ring (nuva ring). Virker som piller, men er en ring du setter inn i sjeden og lar sitte i tre uker. Virker kun lokalt, og hindrer eggløsning mens den er inne. Eneste du må huske er å sette inn ring og ta den ut etter tre uker. Har så en ringfri uke, like med pillefri uke på p-piller. Jeg har i alle fall vært strålende fornøyd. Du merker ikke ringen.
Hannemor81
Sv: faaaaaaaaaaaaaaeeeeeeeeeeeeeeeeennnnnnnnn
16:43 31.03.2008
Det er så mange drittgubber der ute har jeg inntrykk av.... dessverre... har heldigvis funnet en som vil ha barn nå...Men er redd for at det er for seint...

Menn bryr seg ikke om tida går - de bryr seg ikke om partnerens fremtid... Nå er jeg kanskje for generell men - det er mitt inntrykk..
Goggi
21:35 31.03.2008
Så flott at du har funnet en mann som vil ha baby!! Det er jo mange fine hjelpemiddler der ute så jeg krysser fingre og tær for deg. Mange damer som har menn som burde ha fått litt andre prioriteringer. Men de kan jo vente lengere enn oss damer og når vi finner oss i det er det kanskje bedre for dem og vente til de er ferdig med karriere bygging i midten av 40 årene slutten av 50 årene. Altids noen yngre damer som vil ha en mann med god økonomi som er klar for barn.
Miss Misantrop
01:26 4.04.2008
hey jenter glemt og svare dere helt her jeg.. hehe.. har enda ukke begynt på prev for tanta har tatt seg ferie.. uten att jeg har gitt lov til det.. og nei er ikke gravid.. hun har nå vert borte i to mnd så dette er gøy jada jada.. begynt på trening og nå så har noe og henge fingra i om dagen bare for og få tiden til og gå..

klem
jinta86
12:54 4.04.2008
hmm, dette er vel ikke helt snilt, men om han vet at du ikke går på prevensjon, så kan han vel ikke klandre deg om det skulle skje "noe" likevel?
Jeg hører egentlig ikke hjemme her, siden jeg er gravid, og mannen min ser ut til å glede seg. Men fram til jeg ble gravid var han ikke veldig lysten på flere barn (han har en fra før). Jeg sa til ham i sommer at jeg kom til å slutte på pilla en stund (pga bivirkninger), det sa han jeg måtte styre selv. Og plutselig var jeg gravid gitt (rart det der). Mannen min ble litt forvirra og lurte på om jeg ikke hadde tatt pilla, men måtte innrømme at han husket jeg hadde sagt jeg skulle slutte. Nå gleder han seg også, er stor stas å kjenne sparkene og se bildene fra UL :-)
Jeg sier ikke at alle skal gå rundt og lure typene sine, men det skjer de trenger litt hjelp til å forstå at de kan ha lyst på barn likevel... Og har du sagt i fra at du ikke bruker piller el., mener jeg faktisk at du har ditt på det tørre (og nei, jeg har aldri fått høre at jeg har lurt mannen min, han er helt enig i at jeg hadde sagt i fra om den pausa) :-)
junijente venter augustbarn
02:00 11.04.2008
Anbefaler deg iallefall ikke å begynne på p-sprøyte. Jeg la på meg sinnsykt da jeg gikk på den. Gikk fra 47 til nesten 120 kg på 6 måneder. Som om ikke det var nok så blødde jeg i 11.5 måneder i strekk når jeg sluttet. Begynte på p-plaster, men tålte ikke hormonene. Etter det blødde jeg i 10,5 måneder, fortsatt på grunn av p-sprøyta og det den hadde gjort med systemet mitt. Så måtte jeg ta en hardkur hormoner i 4 måneder for å ordne dette problemet. I alt har det tatt 5 år fra jeg slutta på sprøyta til jeg ble gravid. :( Etter 3 år prøving. Det bare etter å ha gått på sprøyta i 6 måneder. Altså to sprøyter... Unner ingen det helvetet jeg har vært gjennom med dette. Ville bare fortelle deg hvorfor jeg advarer så sterkt mot p-sprøyte. Det finnes mye annet man kan bruke som er bedre. ;) Håper ting ordner seg for deg. :) Lykke til..
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------