GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Kjøpeguiden 2.trimester

Her kan dere diskutere hva som er bra produkter å gå til innkjøp av i denne perioden av svangerskapet. F.eks: gravideklær på nettet, hvor er de bra stedene?Aktuelle ting i 2.trimester
acta gravo vs maxi cosi bilsete
07:57 17.03.2008
noen med anbefalinger? klarer ikke bestemme oss.. men acta er jo mye billigere tilogmed med base.
Anonym
Sv: acta gravo vs maxi cosi bilsete
17:08 25.03.2008
maxi cosi kommer best ut i nesten alle tester..det var av den grunn jeg valgte det.
vi har vært superfornøyd med vårt og har nå kjøpt 9-15 kg i maxi cosi også
septemberbaby i magen :)
15:08 2.04.2008
Vi har kjøpt maxi cosi cabriofix med base, og venter spent på at snuppa skal prøve det :-) vi stod også mellom disse to og valgte maxi cosi mye pga at det er lettere å bære, det syns jeg er viktig, da jeg ikke er spes sterk, skal jo ha ungen oppi der å
en liten spire?
19:57 3.04.2008
hadde acta med førstemann, solgte setet.. Synes hun satt så bratt. Skal ha maxi cosi denne gangen:)
*supermamma*
11:30 7.04.2008
Maxi cosi er hvertfall det letteste setet jeg har funnet. De anbefalte det i butikken også pga det var lett.
lilo73
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------