GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Når mannen ikke er klar

Det er ikke alltid mannen og kvinnen får det samtidig - ønsket om å få barn.
Ofte må nok jentene jobbe litt og vente litt før de får mannen sin på gli... Her er forumet for de som venter på at mannen skal bli klar.
Kanskje du har noen gode råd til andre?
Vennlig hilsen jordmor Siri
vil han?
15:24 17.03.2008
eg har vert klar for barn ganske lenge no. det har ikke typen.
det har eg jo self. godtatt:) men så sluttet eg på pillen pga. eg har hatt infeksjon i livmoren før og nå begynte samme symtomer. i tilegg brukte min mor over ti år på å få barn. så er litt bekymret for det.
så no har han pleid å "hoppe av i svingen".
men no dei siste gangene har han ikke det. og i dag kom han med et spørsmål som gjaldt barn og barnehage:D betyr dette at han begynner å bli klar?
han har til og med spurt om eg vil ha mitt etternavn på barna. (som mellomnavn).

håper vi snart kan begynne å håpe på ikm:P
mb20
Sv: vil han?
15:28 17.03.2008
høres nesten ut som han behandler det hvertfall, om ikke klar,så ikke stress nå:-)
missey
Sv: vil han?
00:22 19.03.2008
Hvis dere ikke er gift ville jeg nok hatt mitt etternavn sist. Vil du forresten ha et barn med å hoppe av i svingen? Jeg ville ha giftet meg først. Så laget barn sammen. Les ikke hoppet av og på. Er ikke kjærlighet sånnt.
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------