Tvillinger, trillinger, firlinger....
Har du to, tre eller fire barn i magen? Endelig et sted å treffe andre som er i "samme båt".
Nå fant jeg målebåndet...
17:54 17.03.2008
og jeg er 117 cm rundt magen på det største!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg aner ikke hvor mye jeg bruker å være, men husker jeg var 95 cm rundt 20 november!
Noen andre som har målt seg i det siste. Jeg vet ikke hva symfysemålet mitt er, legen min syns det er bortkasta å måle :) Har jo ikke noe å sammenligne med, he he.
Og idag har vi skaffa oss vaskehjelp. Vaska selv på fredag og idag, og det er grisetungt. Det skal bli så herlig at noen vasker for meg en gang i uka, får sikkert nok å gjøre etter at tvillingene kommer.
Jeg er uke 33 og har kommet opp i 119 ;o)
Tror jeg var ca 90 da jeg startet, så jeg også ligger langt etter Trude ;o) Håper ikke på å nå henne igjen heller.....
Hmm... nå forstår jeg ikke hvorfor mange sier jeg har så liten mage... jeg har jo ca 122 cm som maks "bredde" nå - og er i uke 29/30. Nå skal jeg ikke si at jeg er så liten lenger! ...og skal hvertfall arrestere de som sier jeg har liten mage!
Hehhehe! Ja, jeg som trodde at jeg ikke hadde så stor mage viser seg å kanskje ha blandt de største på målebåndet.
Er i uke 30 i morgen og har som sagt 123 cm på det meste. Whoo :D
Nå har jeg også prøvd... :-) Kom til 103 cm i navlehøyde og er 23 uker nå. Synes å huske at jeg slutta på ca 113 eller noe med førstemann. Snakk om å skulle knuse den... Symfysemålet får jeg vel torsdag i neste uke. Fastlegen min har moro av å gjette med øyemål hvilken uke størrelsen min tilsvarer med èn innabords... :-)
Målte meg på mandag, uke 31+0 og da var magen 114cm! Nesten ugravid er målet 66cm. Så den har vokst litt :)
(målte faktisk for morroskyld den dagen jeg testet positivt)