GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Når mannen ikke er klar

Det er ikke alltid mannen og kvinnen får det samtidig - ønsket om å få barn.
Ofte må nok jentene jobbe litt og vente litt før de får mannen sin på gli... Her er forumet for de som venter på at mannen skal bli klar.
Kanskje du har noen gode råd til andre?
Vennlig hilsen jordmor Siri
He he, svigermor er "med" meg!
09:31 19.03.2008
Samboeren min og nevøen vår sitter gjerne i timesvis og bygger lego når vi er på besøk hos svigermor. Og flere ganger har samboeren min utbrutt at han vil til legoland! Hvorpå jeg svarer at da må han lage barn først, så det er en grunn til å dra dit, he he! Søsteren hans og familien dro dit i fjor, så argumentet om å reise sammen med de holder ikke lenger. :-)

På søndag som var, satt de igjen de to og bygget lego på kjøkkebordet, og jeg hørte etter med et halvt øre at han igjen sa at han ville til legoland. Og så hører jeg jammen ta svigermor si "Ja, men da får du lage barn først da! For det sier XXX (meg)!" Og så humret hun.

Jeg ga opp på høsten i fjor, å komme med logiske fornuftige svar om å jobbe litt først etc. og sa rett ut til svigermor (sambo var ikke der da, så det var greit) at jeg vil gjerne ha barn jeg, gjerne nå, men sambo holder igjen. Så da slipper jeg i allefall å få de spørsmålene, de går til han i stedet. Han er såpass lite blasert av slike ting, og vil han ikke svare så svarer han ikke der og da. Bare jeg som føler at om noen snakker til meg, så må de få en respons med fornuft i. Men nå er i allefall svigers "med" meg, og jeg føler ikke at jeg må fosvare oss når emnet kommer opp. Befriende, egentlig!
Tweak
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------