GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Fødseldebatten

Her kan dere fortelle hverandre fødselen forløp. Dette er også et godt forum for dere som er gravide, og som lurer på hvordan det var å føde. Kom med dine spørsmål her.
Føde når man er syk?
12:56 21.03.2008
Jeg har to uker igjen til termin og har fått halsbetennelse! Vil kroppen gå i fødsel når den er syk og kjemper mot en infeksjon, eller vil den vente? Jeg føler meg ordentlig slapp nå, og har ingen ekstra energi i det hele tatt, ingen matlyst og har bare lyst å sove... Frister ikke å føde når jeg er i en sånn tilstand :-(
vann123
Sv: Føde når man er syk?
14:48 4.04.2008
Jeg var skikkelig forkjøla da jeg fødte, men merket ikke noe til det. Var nok ikke så dårlig som du er, men jeg følte meg rimelig slapp og hadde ikke sovet før den natten jeg fødte fordi jeg var tett og hadde veldig sår hals. Fødselen la en demper på alt dette, men jeg var rimelig tappa for krefter etterpå. Ga beskjed om at det var kun besteforeldre som fikk komme på sykehuset-er veldig glad for det, for jeg trengte hvile. Pass på å få så mye hvile som mulig nå-da er du i alle fall så forberedt som du kan være! Lykke til!
inakvad
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------