Bli med i debatten - utveksle synspunkter og erfaringer!
Hvor mange har vært utro mot nåværende mann/sambo.....
16:56 22.03.2008
jeg blir dritkåt av tanken... vet ikke hvorfor... sikkert fordi det er så ulovelig....!!
Anonym
Sv: Hvor mange har vært utro mot nåværende mann/sambo.....
20:47 22.03.2008
Strekker en hånd i været...
Anonym
21:05 22.03.2008
jeg har vært og kommer til å være igjenn
Anonym
21:07 22.03.2008
jeg har vært det, med samme mann i lang tid... men elsker sambo... rare greier.. kommer sikkert til å være det igjen, etter svangerskapet.. men håper jo at galskapen skal gå over da!!
Anonym
21:25 22.03.2008
stakkar mannfolka deres da... :S
får dere ikke dårlig samvittighet av det?
hadde aldrig klart å se mannen min i øynene igjen jeg. man er jo ikke så glad i den man er sammen med heller da om man er utro? hvilke tanker har dere om dette?
orker ikke å skrive noe 'herregud' innlegg, men lurer virkelig på hva dere tenker på...
13:50 24.03.2008
Har selv opplevd å blitt såret på den måten, og det vil jeg aldri utsette samboeren min for.. kunne ikke falt meg inn.. Det gjør så jævlig vondt å bli sveket på den måten:(
Anonym
22:28 24.03.2008
jeg har aldri vært utro g aldri kommer til å være det.... da vet jeg det er mange såm tenker jo d gjør hun sikkert... men det jeg lurer på er i ka f**n gjør dere med samboerne/mennene deres vist dete ikke er lykkelige med det de har og tilby dere... trur noen av dere burde tenke åver fårholde sitt før man burde finne seg noen andre å "pule" på....
og jeg trur heller ikke at dere har noen følelse får partneren deres lengre... får da ville dere ikke søke kroppsøig kontakt med en annen.... dere bør skamme dere... de har følelser de også....
skuffet åver hva dere sitter og skriver til fremmede folk.... hadde jeg vært partnern deres hadde jeg følt meg lurt i å tru att jeg var i et fårhåld der partneren min faktisk elsket meg....
11:41 26.03.2008
Bare vent til du har blitt voksen du og, Kattepusen, og har noen flere år på ræva...
Anonym
12:05 26.03.2008
Så man er ikke voksen før man har vært utro? da vil ikke jeg bli voksen.
håper ikke mennene finner ut av d, d er så utrulig sårende, har opplevd at exmannen min var utro i ett og ett halvt år før jeg visste noe, og nå to år etter er det fortsatt ett stort sår inni meg, unner ingen det.
Anonym
23:37 20.07.2008
Du som skriver til kattepusen. 11.41
Hva pokker har noen år på ræva med saken å gjøre?
Ikke alle er sygge flyfiller som deg selv som trenger flere sexpartnere for å føle du er verdt noe!
Du er ei hensynsløs egoistisk merr!
Stakkars mannen din, håper han går fra deg med ei lekker liten sak, etter å ha fortalt deg at han aldri egentlgi har elsket deg eller likt sexen deres. Du er råtten!
Og det gjelder alle dere som er utro!
Råtne innvendig!
Anonym
22:13 27.03.2008
Enig, Kattepusen virker da tross alt langt mer moden enn hun som påberoper seg å være mer voksen med "noen år til på ræva". Jeg er forresten mer voksen selv (født en god stund før 1987..) Men jeg har ikke vært utro og kommer ikke til å være det!!!!! Jeg er bare ikke typen.. Da avslutter jeg heller forholdet, hvis det skulle komme dit at jeg har så lite følelser for ham at jeg kan ligge med andre. Men det skjer ikke, han er the perfect match of a lifetime, og vi har vært sammen i 8 år.
Hvorfor i huleste går ikke folk fra partneren sin før de hopper til køys med andre??? Beats me!
Anonym
18:31 28.03.2008
Skjønna ikje at d går ant te å svekte andre så jævelsk før d e d dåker gjør når dåkker e utro. Har aldri vært innom tanken engong.Dåker tænk ikje mykje på han som sett heimme når dåker e utro.Håpa mann/samboern dåker e så førnufti at han går fra dåker.
Anonym
19:44 29.03.2008
en gang med nåværende...ørten ganger mot eksen....angrer IKKE!!!
har faktisk veldig lyst til å være utro akkurat nå,dette øyeblikk...taster med en tidligere elsker på msn og sambo ligger og sover i hasjrus på sofaen...tosken!!!
Anonym
17:50 30.03.2008
Min sambo hat blitt sviktet med utroskap de ssite forholda han har..så jeg er utrolig glad han velger å stole på meg og ville være sammen med meg jeg :)
Og jeg har ikke vært og kommer aldri til å være utro mot han
hadde et 9års langt forhold der de siste åra var bare krangling og styr..var heller ikke utro med han..
Skjønner ikke dere har samvitighet til å være utro!!
Hadde dere likt visst samboeren/mannen deres var utro mot dere da? NEPPE
Man behandler andre slik man selv vil bli behandlet.
Min samboe sier til meg at at kommer aldri til å være utro for han vet hvor vondt det er å bli svikta..og jeg trur han :)
Anonym
17:51 30.03.2008
Det 9år lange forholdet var jo med min ex da..sånn at det ikke ble misforstått ;)
Anonym
23:55 30.03.2008
Kunne aldri tenke meg å svikte skuffe å såre den personen som står meg nermest, betyr mest får meg å jeg elsker dypest i hele verden.
Tanken på å være utro gjør meg kvalm, så jeg har ikke å kommer heller aldri til å være utro mot typen min.
Hva tenker dere med å hva får dere til å gjøre så stygt?!
23:04 2.04.2008
synes folk synker LANGT bare ved tanken på å være utro! kall meg umoden eller hva dere vil!!! utroskap kan faktisk ødelegge en person TOTALT-tenk dere om!!!!!!!!!!!! dere er egoistiske som F*** når dere går bak ryggen på personen dere er sammen med,alle mennesker fortjener å vite det dersom partneren har vært utro! synes dere er patetiske som sitter her å SKRYTER over det,og sier dere ikke angrer-og så signerer dere med anonym! kanskje ikke så tøffe i trynet som dere gir uttrykk for??? jeg går ut i fra at dere har problemer med dere selv! liten selvtillit å så lar dere det gå ut over partneren ved å være utro!
holder meg for god til det! tror dere skal vurdere forholdene deres, kan ikke være bygget på tillit og kjærlighet iallefall! dere vet tydeligvis ikke om noe bedre,og hva dere går glipp av! ha en fortsatt god dag!!!
12:58 11.04.2008
har aldri vært, og kommer heller aldri til å være utro mot typen. om jeg blir frista til det noen gang tror jeg at jeg måtte gå dypt inn i meg sjøl for å finne ut om jeg ville ha typen eller andre. om jeg hadde kommet fram til at jeg fremdeles ville vært sammen med typen hadde jeg droppa alle tanker på sex og roting med andre. men hadde jeg fremdeles ville sette alt på spill med typen hadde jeg jaggu gjort det slutt først.
enten eller, så enkelt er det. Ingenting i veien for å fantasere om andre, men det kan da for guds skyld holde seg på det nivået der!!??
kunne ikke falt meg inn å gjøre noe sånt mot kjæresten, han er verdens snilleste og herligste mann, og bare tanken får meg til å gremmes!
Anonym
19:12 11.04.2008
Jeg forstår at man kan få følelser for en annen samtidig som man elsker mannen sin. Jeg tror at om man forventer noe annet, kan man fort gå i "gresset er grønnere-fellen". Men selvom jeg har utviklet følelser for andre et par ganger i løpet av mine ti år med kjærsten, så har disse følelsene og lystene alltid gått over. Jeg vet jo at det er sånn det funker. I allefall for meg. Jeg vet jo hvilken mann jeg vil ha.
11:46 12.04.2008
Hadde det vært like greit om han var utro mot deg? (Til dere som synes det er ok å være utro)
Anonym
10:34 20.04.2008
95% av alle utroskap har ingenting med følelser og jøre..jeg forstår ikke hvorfor dere liker så godt å fortelle andre hvilke følelser de har for sin mann eller samboer/kjæreste!Tror det er noe man vet best selv jeg!Folk kan være utro så mye de vil for meg og jeg kan noen ganger forstå hvorfor dette skjer!Men det må selfølgelig gjøre vondt for partneren om dette blir oppdaget!
Anonym
20:09 21.04.2008
I mitt tilfelle handler det veldig mye om følelser, sex har alltid vært tett knyttet til følelser (heldigvis).
Men hvis man har valgt å leve sammen handler det endel om respekt også da, og jeg kan forstå behovet for å gjøre noe med et ekstremt dårlig sexliv, men gjør det "cleent" da i allefall. Det er utrolig lite respektløst overfor mennesket du bryr deg om /har brydd deg om å gå bak ryggen hans. LItt backbone, damer!
Anonym
11:59 3.06.2008
da bør du kanskje vurderer å kvitte deg med din nåverende....
Anonym
09:58 28.04.2008
jeg må bare spørre dere som bedrar deres menn her inne: venter dere barn med den mannen dere liksom elsker?? da sier jeg stakkars barn!!!
Jeg veit ikke hvor gamle dere er, men dere er enten gamle og alkoholiserte uten selvtillit eller så unge at dere ikke skjønner tyttebæra av hva verdier i livet er enda! Jeg får gåsehud og blir provosert av å se at så mange synes utroskap er greit! Er det da ikke bedre og gjøre slutt på forholdet og være fri og frank (alenemor vel og merke) og pule på de dere vil da!!??!! hvis det er det som er selve livet!?! Men jeg sier bare: det skal faktisk bare knulles en gang med feil person så har dere fått dødsykdommen aids! hva med barnet dere venter da?? OG et annet viktig spørsmål: hvis dere har så mange partnere ved siden av "mannen" deres, HVEM ER DA FAREN TIL BARNET?? jeg hadde vært passe flau over å sitte hos legen og fortelle hvor mange jeg har pult de siste ukene!! for å si det sånn! og tenk for guds skyld på barna deres!!! det er dem det går utover til syvende og sist!
OG vær så snill og søk hjelp! gjør dere den tjenesten!
Lykke til med alle sykdommer og problemer som vi dukke opp på deres vei!
10:28 28.04.2008
Det er visst mange her som forveksler ulike følelser...
Man kan fortsatt elske mannen sin selv om man er utro!
Det med å være utro handler ofte om spenning som man føler der og da, som man hverken har tenkt på før, eller tenker noe særlig på senere. Man blir revet med.
Jeg har selv vært utro flere ganger mot mannen min (med forskjellige menn hver gang), og vet at han har vært det mot meg også, men vi er ikke i tvil om at vi elsker hverandre, og at det er vi som skal være sammen resten av livet.
Vi har ingen avtale om dette med utroskap, og vi forteller ikke hverandre når det har skjedd heller, siden det jo er sårende, og man ikke ønsker det for sin elskede.
Helt personlig så tror ikke jeg at jeg kommer til å klare å hlde meg på matta resten av livet, siden jeg spiller på mine følelser hele tiden!
Må også legge til at jeg aldri har vært forelsket i de jeg har hatt sex med utenom min kjære, og at det aldri har skjedd i edru tilstand.
Jeg har heller aldri fått orgasme med noen andre enn min kjære.
Sexlivet vårt er helt topp, og vi blir fortsatt veldig tent på hverandre, og vi har vært sammen i over ti år.
Jeg vet også at mannen min blir tent av at andre vil ha meg, og det tenner meg!
Vi er muligens helt på jordet, men det er dette som faktisk holder oss sammen. Vi har aldri noen gang tenkt på å gå fra hverandre heller.
Anonym
10:41 28.04.2008
Anonym 10:28 her.
Jeg må også svare til "håper på baby snart".
Jeg har aldri vært utro som gravid, og har aldri blitt gravid med noen av de jeg har hatt sex med andre enn min mann.
Jeg har heller ikke vært utro mens vi har prøvd å bli gravid.
Det er nå over et år siden jeg var utro sist, og håper jo at jeg ikke kommer til å være det igjen heller, men det vet jeg jo innerst inne at jeg kommer til å være.
Jeg sitter jo ikke her å skryter, men forteller min erfaring til hovedinnlegger.
Anonym
01:20 3.05.2008
Uff, synest virkelig synd i dere som er utro mot partneren deres altså..
Det må virkelig være utrolig tungt å gå rundt å være så ekstremt selvopptatt og egoistisk at man setter seg sex og sex med en annen mann forran sin egen partner og hans helse. Helse ja! Mange som faktisk har blitt psykisk syke etter at deres partnerhar vært utro mot dem, og som til de grader går rett i kjelleren.
Når du er i et forhold har du faktisk med-ansvaret for lykken i forholde, at du har det bra, partneren din har det bra, og at barna har det bra!
Hvem har det bra i en familie der mor eller far er utro??
INGEN utenom den idioten som setter seg selv forran sine barn og sin mann. Det er kvalmende at dere er villige til å splitte og ødelegge deres egen familie og familien til den personen dere er utro med.
Hvordan leve med seg selv om man har totalt ødelagt en person fordi man har vært egoistisk, og vært utro med en annen mann?
Helt forferdelig at det finnest slike selvopptatte mennesker!!
Det vikttigste for meg i mitt forhold er barna våre, og deres lykke henger også i en tynn trå om man holder på slik. Utrolig mange uskyldige barn som ødelegges av å havne i en slik familiekrise som dere "prøver" å få til.
Anonym
15:50 1.06.2008
Til Anonym 10:28 28.04.2008
Jeg blir så glad når jeg finner sånne innlegg! Endelig noen som deler min oppfatning om dette, og som ikke beveger seg helt innenfor normer som andre tvinger ned over hue på en. Jippi! Du er nok en kul dame.
Jeg mener ikke at det er riktig å være utro, men at det noen ganger kan være uungåelig, og kanskje til og med nødvendig. Det har jo ikke noe å gjøre med eller noe å si for mine følelser for samboeren min! Jeg er fortsatt like glad i han, men jeg ser ikke på det som at sex er det som gjør forholdet vårt spesielt. Det er alt det andre man deler som gjør det til et helt spesielt forhold mellom to mennesker. Jeg er sikkert litt miljøskadd også, siden jeg har mange venner som deler dette synet på sex som lek. Men ingen av oss er freaks såvidt jeg kan se;)
Sex er et instinkt som mennesker og alle andre dyr har i seg. I tillegg har mennesket fri vilje og det bør man jo respektere synes jeg.Snakke om å ødelegge folk psykisk... Noen bør kanskje komme seg ned fra sin høye hest og finne seg en litt mindre ponny, for det er jammen like ødeleggende på folk psykisk å være så fordømmene og slemme som noen her er... Tenke før man snakker kanskje...
Og hvorfor blander dere barn inn i dette her? Foreldrenes sexliv skal da holdes skjult for barn samme hva man holder på med? Klarer man ikke det så er det kanskje ikke utroskapen som er det største problemet?
Dette er egentlig ganske morsomt å diskutere, og hvis bare folk kunne moderere seg litt så kunne det bli en veldig interessant debatt:)
Jeg er kanskje helt på jordet jeg også:) Men ingen skal komme å fortelle meg at jeg ikke elsker samboeren min selv om jeg har dette synet på ting!
(Til alle dere som nå antar at jeg bedrar samboeren min i tide og utide, det vet dere faktisk ingenting om så trå varsomt;) )
Anonym
16:57 3.05.2008
Har vært nær på mange ganger. Når lysten sliter i en kåt kropp er det vanskelig å halde seg på matten. Garanterer ikke jeg klarer det neste gang.
Anonym
00:10 4.05.2008
Det er lov å la seg friste - nå for eksempel.... teaser_4u@hotmail.com (mann til disposisjon).
Anonym
16:40 4.05.2008
"Må også legge til at jeg aldri har vært forelsket i de jeg har hatt sex med utenom min kjære, og at det aldri har skjedd i edru tilstand.
Jeg har heller aldri fått orgasme med noen andre enn min kjære."
Hva i all verden er vitsen med å være utro hvis du ikke engang klarer å få orgasme med den du er utro med? Noe så dustete...
Anonym
12:34 6.05.2008
Det er jo deilig med sex selv om man ikke får orgasme!
Det er jo ikke orgasmen som er poenget her heller da...
Anonym
12:53 9.05.2008
Jeg har vært utro i flere tidligere forhold, men ikke mot samboeren min nå. Tror at det skyldes at jeg er veldig glad i han, har lyst å være sammen med han, respekterer han og har en sterk følelse av at han er den rette for meg. :)
Anonym
13:01 3.06.2008
Skal ikke dømme noen for hva de velger og gjøre..men advare litt...det er faktisk sånn man ødelegger følelsene en har for sin kjære..du deler fokuset ditt på flere enn han istedefor å konsentrere deg om å gjøre det forholdet du har så bra som mulig. Dessverre har jeg erfaring på dette området og jeg er IKKE stolt av det, har aldri vært utro mot min nåværende..og har heller aldri hatt det bedre...eller hatt lyst til å være utro for den saks skyld...
07:32 4.06.2008
Jeg må bare få si det: SÅ UTROLIG RESPEKTLØST og ikke minst nedverdigende.. Skal du absolutt pule noen andre så får du faen meg være tøff nok til å slå opp med typen først. Det er ikke verre enn å være ærlig! Tenk å bare la gud og enhvermann tafse og ta på kroppen din når du har lovet å gi den bare til kjæresten. ÆSJ, så jævlig grisete, pule på hvemsomhelst og så gå hjem og egle dere innpå typen med andres sæd mellom beina. eller dere gidder kanskje ikke gi mus til den dere bor med?!? i det minste så kunne dere si ifra til typene deres hva dere holder på med sånn at de kan få seg litt av noen andre også. håper han også er utro og komer hjem igjen og smitter dere med HIV, sorry meg, men det fortjener dere. Og dere skal ha barn sammen????? sikker på dere ikke vet hvem som er faren en gang,
Til deg som er utro: Du er en skitten tøs og burde ikke ha lov til å ha et forhåld til noen!
07:33 4.06.2008
Til deg som skrev hovedinnlegget: viss du ikke allerede har vert utro så håper jeg virkelig at du ikke gjør det! fortell typen din at tanken tenner deg litt, så kan dere ha rollespill eller noe.
18:17 14.06.2008
Han har vært utro mot meg. Gjør han det igjen, skal jeg dra på byen og finne den heiteste mannen jeg finner og ha hemningsløs sex med han - uten å skjule det for noen! Da kommer hevnen til å bli rimelig søt. Er helt imot utroskap, men jeg og samboer har barn sammen og da holder man sammen, tilgir og elsker hverandre. Han tåler ikke tanken på at jeg skulle hatt sex med andre, så har gjort han fullt klar over konsekvensen om han driter seg ut en gang til.
Anonym
23:50 14.06.2008
Jeg møtte min nåværende mann da han fortsatt var gift med en annen. De hadde ikke hatt sex på 4 år og hadde et miserabelt forhold.
Jeg har vært utro i tidligere forhold når jeg ikke har vært i et bra forhold, men nå kunne jeg ikke tenke meg det faktisk. Elsker mannen min og han er heldigvis i stand til å tilfredsstille meg på alle områder.
Vet også at han ikke kommer til å være utro mot meg. Gir jeg ham ikke sex på fire år så fortjener jeg sikkert ikke noe annet heller..
Anonym
05:09 2.07.2008
Er så sinnsykt glad for at jeg nå er i et forhold der tanken på utroskap er helt borte. Har d så deilig i lamme min elskede! Har vært utro før, å blidd sveket tilbake, men da var jeg ikke i lykkelige forhold, og fikk ikke dekt mine behov, og omvendt. Syntes ikke jeg har gjort noe galt tidligere, men lært. Å jeg ser nå hvorfor jeg gjorde det, selv om jeg ikke var stolt der og da...
*Elsker deg kjæresten min, du blir en perfekt far og en fantastisk mann*
Anonym
00:35 3.07.2008
Jeg har ikke vert utro og har heller ikke lyst til å være det:-)
02:47 18.07.2008
jøss.... hvordan klarer dere ?
kunne aldri ha falt meg inn å være utro..er jo en grunn til at det er han jeg er sammen med..hadde jeg ville hatt andre, så hadde jeg vært singel..
utroskap er noe av det værste som er, synes folk som er utro er slemme, rett og slett!
11:02 18.07.2008
Jeg var utro mot min forrige mann.. Var bare så spennende og opphissende.. trodde det var fordi det var forbudt, og TRODDE faktisk at jeg elsket min eks. Men jeg tenkte at jeg kanskje aldri kunneklare meg med bare en mann i resten av livet..
MEN, problemet var vell heller det at jeg ikke viste hva elske var. Jeg viste nok ikke hva det ville bety å virkelig ha det godt..
Min eks var noe glad i flaska- og var høvelig lat, og orka ikke så mye annet enn å se på tv og å dra bort på besøk der det var ei åpna flaske..
Jeg gikk å trodde at han nok en dag skulle bli voksen, så jeg venta liksom "tålmodig"..
Men skilte meg for tre år siden. Siden da har jeg faktisk fått samboer- selv om jeg ikke skulle se en mann i mitt hus mere.
Og vet dere, jeg har funnet ut at å elske å ære- det går virkelig ant! Jeg har så stor respekt for min nye samboer. Jeg elsker han virkelig. Dette er ikke bare nyforelskatøv!
Jeg kunne ALDRI ha tenkt tanken om å være han utro.
Om man er utro i et forhold, da elsker man ikke og har iallefall ikke respekt for sin kjære.
Gi opp forhold dere bare vil være utro i. Da har dere ikke funnet den rette.
Anonym
11:10 18.07.2008
Må bare legge til at vi faktisk var gift i tretten år (!) og jeg dermed må få si jeg er voksen nå.
Min eksmann tvinga meg med på flere trekanter med kompiser av han. Han omtrent bare delte meg ut.. Han var notorisk utro selv. Dermed ødela han rett og slett mine tanker om meg selv. Dermed starta jeg opp å være utro. Jeg følte konstant at jeg trengte "trøst" på den måten... Helt forferdelig å tenke på i etterkant..
Men den som sier at man må bli voksen før man forstår at man bare må være utro har nok feilet. Du er voksen og du har funnet din rette- når du absolutt ikke kan TENKE deg å være utro engang!
Anonym
18:52 18.07.2008
Ja her var det meninger i begge ender av skalaen!
Må bare få si at innlegget over mitt var tøfft å lese. Godt du har kommet deg vidre og funnet en som respekterer deg!
Til dere som mener man ikke burde trekke barna inn i bilde: Har dere opplevd at mor og far har vært utro mot hverandre?
Vel det har jeg! Jeg har sittet midt i hele dritten å sett det foregå, sett det rive og slite i den andre parten...og der sitter du maktesløs og er glad i både mor og far.
Det gjør noe med deg som barn, det gjør noe med deg som tenåring, og det påvirker syken din.
De som mener noe annet har tydligvis ikke opplevd det!
Jeg har ikke vært utro i tidligere forhold, enda jeg har vært misserabel i forholdet og ikke fikk sex de 3 siste årene. Han var notorisk utro. Jeg snakket med 9 av hans trofeer før vi gikk hvert til vårt. Dusten hadde en bok med navn og nummer som jeg sjekket ut....slik fant jeg det ut.
Jeg fortjente det kanskje ettersom jeg ikke gav etter for sexpresset, men om man ikke greier å vaske seg, behandle meg bra - med respekt, juge og gamble bort alle penga mine, ja da kan du leve uten!
Jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke greide å ende det før, men psykisk terror er ikke lett å komme ut av...desverre...
Jeg kan ikke huske om jeg hadde lyst til å være utro på det tidspunktet...men jeg tror jeg husker at alt jeg håpet på var et bedre liv enn det jeg hadde..
Jeg har et godt og stabilt forhold nå med en jeg elsker, respekterer, og jeg har lovet ham mitt hjerte, sjel og kropp.
Vi er gift og venter barn sammen.
Om vi på et tidspunkt i livet skulle komme så langt at spenningen er borte, sexen er så godt som død, eller hva det nå måtte være som gjør at utroskapen prøver å gjøre seg til en del av mitt liv...ja da ender jeg forholdet. Jeg fortjente ikke å bli sveket da jeg ble det tidligere, og ingen andre fortjener å bli sveket av meg heller.
Det er kanskje ikke alltid den man elsker man bør være sammen med.. Kanskje man tror man elsker den man er sammen med, men man er egentlig bare så vant til å være sammen?? Til ettertanke kanskje?
Jeg vil foretrekke å leke med meg selv, se en pornofilm og tenke på Brad Pitt før jeg er utro med et annet menneske.
Føler det er respektløst.
Om min mann noen gang er utro mot meg, og jeg finner det ut...uansett hans anger, hans alkoholprosent, eller hva han skyller på...ja da åker han på hue og ræva ut!
Jeg veit jeg ikke greier å tilgi eller å glemme.
Og det hjelper heller ikke å være hevngjerrig.
Ønsker alle lykke til uansett hvilken vei dere har valgt eller velger.