Bor også i Molde. Det er visst privet UL både i Ålesund og i Kristiansund, men ikke her i byen :-( Jeg tror vi må til Trondheim for å få genetisk veiledning og duotest hvis du ønsker det. Hvor gammel er du? Når har du termin? Jeg er av de eldre her inne... Blir snart 41. Har termin i september.
Heisann, er 1980modell. Har termin 25.September, men er ganske usikker på den da, så det blir spennende å se. Var så vanskelig å finne noe på nettet. Fant noe røntgen greier på moldehallen der det sto at de har ultralyd, men aner ikke om en bare kan bestille seg en time for å sjekke liksom.Jeg skal jo på ordinær ultralyd i slutten av April da, så det spørs om jeg bare må smøre meg med tålmodighet da. Gidder ikke kjøre så langt. Det er bare det at det er sååååå lenge å vente og tiden går jo sååååå sakte. Hehe:)
Har ikke fått time til ul enda selv om jeg har termin 10 sept. Må ringe gyn pol i morgen og sjekke. Er også usikker på termin. Tror det er Medi3 i Ålesund som har privet ul. De har også 3d ul. Husker ikke hva det heter i Kr sund. Lykke til med deg da - snakkes vel her inne på septemberklubben kanskje?
Regner jo med at hun har sendt inn bestilling på ul, men lurer siden jeg ikke har fått brev :-) Det ordner seg nok. Skal til legen på onsdag så da får jeg høre.
hei. kommer også fra molde...sjukehuset er vel det eneste stedet i molde......jeg sjekka nemlig opp en del da jeg fikk nr to......så det blir vel ålesund. men der har dem 3dm:)
Tror ikke jeg gidder å begynne å stresse til Ålesund. Det er pes. Kanskje jeg gjør det senere engang. Ser vi har termin nesten samtidig. Du har dagen før meg.
Ringte gyn pol i dag - de hadde faktisk ikke fått henvisning fra legen min. Men skal dit i morgen så det ordner seg sikkert. Begynte å lure da du sa du hadde fått dato. Jeg har termin 10 sept foreløpig. Litt usikkert pga kort syklus (21 dager)
Ja da får du sikkert time i posten om ikke så lenge. Det går ganske fort fra legen sende henvisning til du får timen i posten. Tror det tok 4-5 dager bare hos meg, så jeg har visst det leeeenge.
Hmmmm. har veldig lyst ja, men vet rett og slett ikke om jeg gidder å kjøre helt dit. Det er jo ikke så lenge til jeg får ul her da, er bare så utrolig utålmodig....