GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Skravlesiden

Det er ikke bestandig at vi har en temadebatt som dekker det du måtte ha på hjertet. På denne siden kan du prate om hva som helst.

Ps. Ikke svar på innlegg som du mener bør slettes. Send oss en link til innlegget: moderator@babymedia.no
Tidlig UL i Molde
21:09 24.03.2008
Noen som har peiling om det finnes et sted i Molde eller omegn der man selv kan bestille seg en time til UL???
MiEli
Sv: Tidlig UL i Molde
22:05 24.03.2008
Bor også i Molde. Det er visst privet UL både i Ålesund og i Kristiansund, men ikke her i byen :-( Jeg tror vi må til Trondheim for å få genetisk veiledning og duotest hvis du ønsker det. Hvor gammel er du? Når har du termin? Jeg er av de eldre her inne... Blir snart 41. Har termin i september.
nummer 5 i september :-)
22:17 24.03.2008
Heisann, er 1980modell. Har termin 25.September, men er ganske usikker på den da, så det blir spennende å se. Var så vanskelig å finne noe på nettet. Fant noe røntgen greier på moldehallen der det sto at de har ultralyd, men aner ikke om en bare kan bestille seg en time for å sjekke liksom.Jeg skal jo på ordinær ultralyd i slutten av April da, så det spørs om jeg bare må smøre meg med tålmodighet da. Gidder ikke kjøre så langt. Det er bare det at det er sååååå lenge å vente og tiden går jo sååååå sakte. Hehe:)
MiEli
22:46 24.03.2008
Har ikke fått time til ul enda selv om jeg har termin 10 sept. Må ringe gyn pol i morgen og sjekke. Er også usikker på termin. Tror det er Medi3 i Ålesund som har privet ul. De har også 3d ul. Husker ikke hva det heter i Kr sund. Lykke til med deg da - snakkes vel her inne på septemberklubben kanskje?
23:01 24.03.2008
Legen din bestiller vel time for deg? Jeg fikk brev om ul-time i posten ca 1uke etter første legetime. Lykke til til deg også :)
MiEli
23:23 24.03.2008
Regner jo med at hun har sendt inn bestilling på ul, men lurer siden jeg ikke har fått brev :-) Det ordner seg nok. Skal til legen på onsdag så da får jeg høre.
23:30 24.03.2008
hei. kommer også fra molde...sjukehuset er vel det eneste stedet i molde......jeg sjekka nemlig opp en del da jeg fikk nr to......så det blir vel ålesund. men der har dem 3dm:)
elissa2
23:37 24.03.2008
Hei på deg også! Hyggelig at det er flere av oss her inne!
17:18 25.03.2008
Tror ikke jeg gidder å begynne å stresse til Ålesund. Det er pes. Kanskje jeg gjør det senere engang. Ser vi har termin nesten samtidig. Du har dagen før meg.
MiEli
21:15 25.03.2008
Ringte gyn pol i dag - de hadde faktisk ikke fått henvisning fra legen min. Men skal dit i morgen så det ordner seg sikkert. Begynte å lure da du sa du hadde fått dato. Jeg har termin 10 sept foreløpig. Litt usikkert pga kort syklus (21 dager)
21:21 25.03.2008
Ja da får du sikkert time i posten om ikke så lenge. Det går ganske fort fra legen sende henvisning til du får timen i posten. Tror det tok 4-5 dager bare hos meg, så jeg har visst det leeeenge.
MiEli
21:24 25.03.2008
HUn sa jeg hadde noen uker på meg enda...Skulle gjerne dratt i morgen!
21:27 25.03.2008
Ja, jeg fikk time i slutten av April så da får vel du i midten av April tenker jeg i forhold til at en skal være ca 18 uker.
MiEli
19:29 25.03.2008
Heia!
Jeg vet ikke så mye om tidlig ultralyd, men ville bare si at jeg også er fra Molde. Har termin 1.mai jeg da, så har ikke mange ukene igjen:)

Venter nr 3
To jenter søte små+spire
19:45 25.03.2008
Stedet i Kristiansund heter Kr.Sund Røntgeninstitutt. Der har de 3D ultralyd. De hadde annonse i RB flere ganger noen uker før påske..

Kristiansund Røntgeninstitutt
Konsul Knudtzons g 8, 6508 Kristiansund
71 58 17 00

Jeg ringte de på Moldehallen sist jeg var gravid, og der må en ha henvisning fra lege for å få time.
Jeg har nr.4 i magen :o)
21:23 25.03.2008
Hmmmm. har veldig lyst ja, men vet rett og slett ikke om jeg gidder å kjøre helt dit. Det er jo ikke så lenge til jeg får ul her da, er bare så utrolig utålmodig....
MiEli
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------