GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Kompliserte svangerskap

For noen gravide er ikke alt bare enkelt og greit. Årsakene kan være mange og man går og bekymrer seg for om det går bra eller ikke.
Svangerskap og nyresykdom(kronisk glorumefritt)
15:09 25.03.2008
Hei!
Lurer på om det er noen der ute som har hatt svangerskap med denne sykdommen?har ei datter på 7 år,og svangerskapet var veldig tøft,med masse vann (20 liter)!!nå har jeg ingen eggløsning og samboerens svømmere er slappe,så vi er igang med prøveør,eller det vil si,vi venter på å komme igang.Vil gjerne høre andres erfaringer.Ha en super dag videre:)
Lenea
Sv: Svangerskap og nyresykdom(kronisk glorumefritt)
09:45 11.04.2008
jeg har nettopp fått vite at jeg har en tetthetsforandring i den ene nyrer. Det var betennelse som kunne tyde på kronisk nyresykdom. Har nok gått med det i flere år. Jeg opplevde det samme som deg i mine 2 forige svangerskap ,helt grusomt!! Denne gangen derimot har jeg fått begynnende svangerskapsforgiftning ,er kun 19 +2 uker i dag! fikk vite det for noen dager siden. blodtrykket er allerede høyt ,protein i urin ,smerter her og der og store ødem rundt ankler og legger. Du kan nok regne med at barnet må forløses lenge før term. De fleste med kronisk nyresykdom opplever dette.
Normalt pleier ikke kvinner å få svangerskapsforgiftning såpass tidlig ,men dette blir annerledes ved sykdom i nyrer. Masse lykke til!! :-)
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------