GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Parforhold-debatten

Hva kan dette bety????
17:06 26.03.2008
Fant noen meldinger på samboern sin tlf, det var bilde av en dame, bilder hun har tatt selv å sendt til han, fant ikke noe nadre meldinger fra henne, men på sendte meldinger fant jeg noen han har sent. der det står, " skulle ønske du var her nå" " hadde vert godt å ha deg her" " skulle ønske jeg var fri" " vil treffe deg snart" osv, mange slike meldinger. Hva skal jeg legge i alle disse....???? er han utro tro???? eller er det bare uskyldig sms flørt??? noen som har opplevd lignende????
Heffalumpen tjing e ling
Sv: Hva kan dette bety????
17:10 26.03.2008
ehm...hadde eg funnet sånne mld på tlf til sambo,hadde eg blitt ganske sinna!!
Og det der høres ikke ut som en "uskyldig" flørt...
Men han kan jo ikke være lur da...hvis han hadde mld lagret på tlf...
Cathrine 85
17:23 26.03.2008
Synes ikke du skal la dette ligge. For å være ærlig høres det ut som noe mer enn en flørt..... Dessuten, hvis det bare er flørt, så drar han det alt for langt. Jeg hadde IKKE godtatt dette fra min samboer... Du har brutt tilliten ved å sjekke tlf, men du har gjort det med en god grunn!
Anonym
18:01 26.03.2008
Hei lille deg. Brutt tillit?? Vet ikke hvem som har brutt tilliten her jeg!! Det er hvertfall ikke DU, men HAN!!!! Vet ikke hvilke avtaler dere har om å gå på andres tlf, men her skulle det bare mangle at sambo fikk gå på tlf min. Hvorfor skulle han ikke det?? Har man ingenting å skjule, så hvorfor ikke?? Har levd i et forhold der alt skulle hemmelig holdes for hverandre! Og hvorfor det tror du? Jo, UTROSKAP!!! Jeg hater det!!!!! Jeg hadde klikka i vinkel om jeg hadde funnet slike meldinger! Dette MÅ du ta opp m han. Blir så lei meg på dine vegne. God klem!!
Jente 83 modell!
20:45 26.03.2008
Hva det kan bety??!
Han har svin på skogen! Det e rmange former for utroskap. Vet ikke hva din definisjon er. Men for meg er dette over streken, selv om han ikke har hatt snurrebassen sin i henne. Jeg må dessverre si at meldingene hans vitner om at han har vært fysisk utro, JEG ville ihvertfall tenkt det hvis dette skjedde meg.

Men som sagt, selv om det ikke er fysisk, så er dette et ekstremt tillitsbrudd i mine øyne. Konfronter han. Ikke si at du har sjekket tlf med en gang, bar si at du VET han har kontakt med etc
Prøv å være kald og rolig, og bare hod fast på at du VET. Han har ikke rett til kreve å få vite hvotrdan du vet for å gi deg et ærlig svar.

Uff, føler veldig med deg :-(
Anonym
00:23 27.03.2008

Hva du skal legge i dette?

Han skulle ønske han var fri = fri fra deg, og fri til å treffe henne
Skulle ønske du var her nå = han savnet henne og skulle ønske han var sammen med henne da
Vil treffe deg snart = han tar initiativ til at de skal møtes

Han ønsker seg en annen enn deg. Om det er i tillegg til deg eller i stedet for deg får du vite når du snakker med ham om det.

Uansett, en sånn mann ville ikke blitt gammel hos meg!

Clue
08:43 28.03.2008
signerer clue

Trenger du virkelig råd fra oss her? Syns du ikke dette var opplagt nok? Jeeezuz....
Anonym
10:36 29.03.2008
Uff, så trist dette var...

Når jeg var prøver for litt siden, syns jeg at jeg kjenner igjen nicket ditt- prøver dere enda? Eller er du gravid?

Jeg syns ikke det er noen tvil om hva som skjer her. Han kan jo prøve å si at han ikke har GJORT noe (altså sex), men den forklaringa hadde ikke holdt for meg. Hadde kjæresten min forsvart seg med det, så ville jeg forklart at det han skriver uansett er et stort svik mot deg. Synd han høres forelska ut jeg...

Beklager at du må oppleve dette...
akicha
04:39 2.04.2008
Kjenner meg veldig igjen i dette. Jeg fant MANGE slike meldinger på min x sambo sin tlf. Konfronterte ham med dette, og han presterte og bli sint for at jeg hadde brutt tilliten med å sjekke ham!! Deretter sa han at det ikke var noen ting, de var bare venner osv..

Det verste var at jeg trodde ham.. I nesten 1 år gikk jeg og funderte på hva som foregikk bak ryggen min, eller om jeg skulle tro på ham.. Og stadig vekk dukket det opp meldinger som tydet på at dette var mer enn vennskap.

Jeg visste hvem dette var, og vet at de dro på fester sammen og traff hverandre over en kaffe o.l. når jeg jobbet.
Konfronterte ham med hvor j****** jeg syntes det var, mistet nattesøvn og selvtillitt, men han holdt på sin verson om at dette var ingenting og blåse opp..

Til slutt fikk jeg nok, ikke en dag for tidlig, og jeg dro.

Nå har jeg funnet en som verdsetter meg og viser meg hvor gla han er i meg hver dag!!:)

Nå er det din tur!!:)
Anonym
23:59 5.04.2008
Slike sms-flørter er ikke uskyldige. Du må snakke med ham. Sannsynligvis har han ikke noen gode forklaringer på dette. Hvordan skulle de finnes?

Er utrolig trist og skuffende å oppleve slikt, men bedre at du finner ut av det enn at du skal bli lurt over lang tid.

Føler med deg.
Farfisa
21:49 6.04.2008
Da har jeg tatt opp disse mld med sambo, å han påstår at de bare er venner, og at bildene ble sendt da hun var på fest, det er ikke akkurat festbildetyper men ok.... unasett er jeg usikker på om jeg skal tro på dette, hvorfor skal han skrive slike mld til en vennine... Han ble iallefall sur å påsto at jeg hadde snoket på tlf hans, var jo ikke helt slik det var, for bildene så jeg tilfeldig, å da måtte jeg jo bare snoke litt....

Har ikke spurt noe mer om dette, men stoler ikke helt på at han svarer ærlig.... Har ikke mulighet til å gå fra han nå, vi har nettopp flyttet inn i nytt hus, 2mnd siden. å jeg har ikke jobb akkurat nå, så klarer meg ikke selv. Eneste jeg får med meg er halve verdien av huse, ingen bil eller noe, for begge bilene står på han. Så me vel bare forske mer på det, å fortsette forholde til jeg kan stå på mine egne ben....
Heffalumpen tjing e ling
22:50 6.04.2008
hva svarte han når du spurte om mellinger der det sto "skulle ønske jeg var fri" da?
Snohvit86
11:49 7.04.2008
fikk ikke noe svar, han begynte bare å prata om at jeg hadde vert på tlf hans osv....
Heffalumpen tjing e ling
13:31 7.04.2008
Jeg tror jeg ville spurt ham igjen....
Anonym
20:25 10.04.2008
Standard svar når de har blitt ferska og ikke har en god forklaring... snur om på det og anklager deg for å snoke. Jeg blir forbanna av slikt, enkelte menn er møkk!

Ville ikke stolt på han i det hele tatt, det er min reaksjon. Hadde jeg opplevd dette, hadde jeg ikke trodd på den festbilde-forklaringen. Jeg mener, ærlig talt, hvor dum tror han du er?

Du KAN ikke la ha snu dette til en "snoke på telefonen"-greie. HAN har helt tydelig driti seg ut. Dessverre.

Anonym
17:30 19.04.2008
Å du ga deg????
Herregud, han er jo utro mot deg. Jeg ville heller ha levd enslig fattig noen måneder enn med knust hjerte sammen med han!!! Kvitt deg med han fortere enn svint, du taper mer på å være sammen med han enn uten han!
Off jeg føler virkelig med deg. Han har misbrukt tilliten din alvorlig!
Arytai
08:30 21.04.2008

Det er synd når enkelte, som deg, blir i et forhold med utroskap bare fordi de ikke kan stå på egne bein økonomisk. Det er rett og slett tragisk at noen steller seg sånn i dagens samfunn, etter alle de årene vi har hatt med kvinnefrigjøring, og det at kvinner ikke skal trenge å være avhengig av en mann.

Forresten, du får hjelp til å klare deg.
Oppfordrer deg til å være litt sterkere.....eller vil du heller være hos ham til tross for utroskapen hans? Vil du virkelig bare ta en avgjørelse om å bli til tross for at du ikke engang vet hvor alvorlig det er, eller om han i det hele tatt vurderer å slutt med denne damen. Kanskje er det han som velger å forlate deg, til og med.

Nei, få dette opp på bordet NÅ, før det utvikler til noe mer.
Clue
14:37 7.04.2008
høres utro ut etter min oppfattning..:(
**(:babyboom:)**
13:44 21.04.2008
Kom deg ut av det forholdet!

Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------