GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Kjøpeguiden 1. trimester

Kjøpeguiden 1. trimester
Her kan dere diskutere hva som er nødvendig og bra å bringe inn i huset når man er i første trimester. Hvilke produkter er de beste eller billigste, foreksempel vitaminer?
Vi har laget en oversikt over noen av tingene, og er det noe dere syns mangler, så send gjerne en mail til oss på tips@barnimagen.com

Les også: Kjøperåd 1.trimester

Noen med erfaring med Quinny (vogn)???
21:10 26.03.2008
syns den så veldig fin ut nemlig....
Vi*2*blir*3*eller*4*
Sv: Noen med erfaring med Quinny (vogn)???
23:58 26.03.2008
spørs hva quinny vogn du meine? speedy, zapp, buzz osv.. selv har jeg en quinny buzz som jeg har brukt til gutten min, har våre veldig fornøyd med denne vogna siden den er så liten å lett.. har ingen erfaring med di andre, men viss du går på barnevogndebatten så for du bedre svar der :)
Celina og Emil :o)
20:59 6.04.2008
har ei vennine som ikke er fornøyd med Quinny Freestyle 3 XL Comfort. Gutten hennes vokste ut av bagen veldig tidlig, og de syntes den var trang.
Anonym
09:59 12.04.2008
Det har vært en del som har klaget på størrelsen på Quinny freestyle. Selv hadde jeg planer om å kjøpe meg den nye Teutonavognen, men syntes den var for lav. jeg gikk derfor for Quinny Freestyle likevel. Monterte den opp forrrige uke og synes den virker fin.

Har planer om å bære ganske mye i sjal, så vogna er til spesielle anledninger.
Frøken Svingtrapp
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------