GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Kjøpeguiden 2.trimester

Her kan dere diskutere hva som er bra produkter å gå til innkjøp av i denne perioden av svangerskapet. F.eks: gravideklær på nettet, hvor er de bra stedene?Aktuelle ting i 2.trimester
Baby utstyr i Sverige..
12:52 27.03.2008
Er det noen som har kjøpt babyutsyr i Sverige, og spart mye penger på det?? Har kjøpt noe brukt, men det jeg har igjen og kjøpe, det tenkte jeg at jeg skulle kjøpe i Sverige...
Liss 03.07.08
Sv: Baby utstyr i Sverige..
10:46 13.04.2008
Vi kjøpte vogn i går, og sparte endel på det! Bilstolen maxicosi med base er også billigere der! La også merke til at mange av babyshop sine produkter er billigere der. Dette gjelder Happyland på Svinesund.
mammaninni
Sv: Baby utstyr i Sverige..
19:13 15.04.2008
jeg bor i Sverige, og har derfor handlet alt her! fikk min mamma i Norge til å sjekke prisene i Norge i forhold til beløpene jeg måtte ut med her i Sverige. det viset seg at jeg har spart nesten 4000 kr på mine kjøp, og det er jeg kjempe fornøyd med:) nå har jeg laget meg en "bleie konto", ved å legge de pengene jeg sparer underveis i en liten beholder!! hehe..
så bare komme til Sverige å handle greiene dine:) godt utvalg er det forresten her også:)
Line80&Lukas08
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------