GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Kjøpeguiden 3.trimester

Kjøpeguiden 3.trimester
Nå nærmer det seg fødsel for mange av dere, og her kan dere diskutere villig vekk det som er av ustyr, hva trenger man, hvor finnes det bra og eventuelt billige saker?
Vi har også laget en oversikt til deg, så du kan få et bilde av hva som finnes der ute.
Er det ting du mener at mangler, så send oss gjerne en mail på tips@barnimagen.com
Feste hjul på malm eller hemnes kommode fra ikea?
23:25 28.03.2008
Noen som har prøvd det?
Kan tenke meg å kjøpe en vanlig kommode til stell og feste hjul på selv.
hvilketnick
Sv: Feste hjul på malm eller hemnes kommode fra ikea?
10:51 31.03.2008
Har ikke prøvd, men har tenkt på den samme løsning selv - blir bare litt usikker med tanke på sikring på sidene. Hjul skulle jeg nok klare å montere, men kan ikke akkurat skryte på meg noen møbelsnekker-kunnskaper!
- Har du noen fiffige løsninger rundt det "hvilketnick"? En liten brainstorming rundt alternative løsninger!

Persille LIL
19:00 31.03.2008
Vet ikke hvordan de ser ut under de kommodene, hvor hjulene kan festes. Hadde vært veldig praktisk å kunne trille den da jeg kan tenke meg å ha den stående på badet.

Hva mener du med sikring på sidene? Om matten kan skli av?

Hvilken høyde vil du ha da?
Har ikke sjekket hvor høy de fleste stellekommoder er.
hvilketnick
14:24 8.04.2008
Uff jeg må være helt i tåka - du nevner jo HEMNES, mens jeg har hele tiden tenkt på MALM. Malm vil jo uansett ikke funke nei, den er vel ikke dyp nok (sikring på sidene m. tanke på at barnet kan rulle ut uten forhøyninger).

På Hemnes går jo bena i ett med resten av møbelet, blir litt usikker på hvordan man skal løse det da - sage av bena og så skru på hjul!?

Str. på Hemneskommode m. 3 skuffer: H: 97, D: 51, B: 110 cm
Høyde på et gjennomsnittlig stellebord er vel ca. 90-95 cm tror jeg

Link: http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/10121247
Persille LIL
22:40 9.04.2008
Malm går det nok ikke å feste hjul på, i så fall vil de ikke henge på særlig lenge da det bare er spon på innsiden.
Anonym
15:17 8.05.2008
Jeg har malm kommode. Jeg vil ikke anbefale å feste hjul på den og bruke den til stellekommode da skuffene er så tunge. Dersom 2 skuffer er åpne samtidig, vil kommoden vippe fremover. Da må den evt festes i veggen...
m@lle
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------