GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Snart klar

Dette forumet er for både damer og herrer som snart er klare for å lage barn, men som ikke helt tør/vil ta steget ennå.
Her er det vel bare å ønske lykke til:-)
Vennlig hilsen jordmor Siri
MA uke 12 for snart 3 uker siden - Så klar for å bli gravid igjen, men..
 15:03 29.03.2008
da må den hersens blødingen stoppe først.... Vil så gjerne begynne å prøve....
Anonym
Sv: MA uke 12 for snart 3 uker siden - Så klar for å bli gravid igjen, men..
 16:16 29.03.2008
3 uker siden....da stopper du nok¨å blø snart:)
Jeg blødde 3 1/2 uke etter jeg mistet. Har sett mange har skrevet ca det samme.

Masse lykke til :)
Susann1978babysjuk
 17:06 29.03.2008
Takk for svar!
Tok du utskrapning eller medisinsk abort (slik som meg)?

Har allerede vært en ekstra gang til kontroll etterpå. Det var 2 uker etter medisinsk abort. Ble så redd da "slusene plutselig åpnet seg" og blodet rannt og det kom klumper osv. Var livredd for at jeg måtte inn til utskrapning... Legen så at det fortsatt var igjen rester, men at han trodde at det var løst og bare ventet på å komme. Nå har jeg hatt to episoder med store blødninger igjen de to siste dagene, venter bare på neste "flom"... Festlig. Det må da snart ta slutt....??? Håper restene er ute nå og at det snart gir seg.
Anonym
 21:29 1.04.2008
huff det hørtes ikke gøy ut. jeg hadde selv en spontanabort for to uker siden, og jeg hadde utskrapning. jeg sluttet å blø for noen dager siden, blødde i ca 1,5 uker. det kan jo være det begynner igjen, men det virker igrunn ikke sånn. er skikkelig spent på når mensen kommer igjen.

ble igrunn litt glad for at jeg hadde utskraping, når jeg hører på deg. selv om det er noen som har måttet ha to utskrapninger har jeg hørt om. men jeg tror ikke det er noe igjen her inne. håper det går bra:);)
rytme
 13:46 10.04.2008
fader altså - nå er det 4 uker og 1 dag siden aborten og jeg blør forbanna... SÅÅÅÅÅ klar for å prøve igjen...
Anonym
 12:15 4.05.2008
Endte i utskrapning til slutt.
Da hadde jeg blødd i 4 1/2 uke. Begynnte plutselig å fossblø og det ville ikke stoppe. Dette sjedde til tross for flere ultralydkontroller etter den medisinske aborten. Restene som satt igjen og som gjorde at jeg aldri sluttet å blø var for små til å vises på ultralyd. Hadde de bare hørt på meg/trodd meg da jeg gjentatte ganger prøvde å forklare at jeg blødde så mye i så mange uker at jeg mente det ikke var rett...

jaja, nå er det i hvertfall overstått. Blødde i 8 dager etter utskrapninga - så lite at jeg kun trengte truseinnlegg. Ingen smerter! Det var jo himmelsk i forhold til det jeg hadde vennt meg til etter med. abort!

Og det viktigste; endelig klar til å prøve igjen!! :) :)
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

------- Annonser -------