Er det virkelig sant jeg skal bli FAR en undelig følelse ikke helt virkelig ikke helt son og ta på følelse men god og lit rar følelse .
Mange tanker som kommer noen lit snodige og noen lit skremend andre helt ville er det mulig . Men mange godet tanker som tanker om det å få barnet for første gang i armenen å se di små hendenen og nesa.
Tanker om alt jeg håper det går bra har jo tråsalt super kjærste som hoppet opp og ned i sengen til morgenen i dag og lurte på hvilken dag det var
å jeg som ikke er no selig trøtt av meg heller typisk b menske svarer med et spårsmåls tegn mit i panna "skulle jeg det ?" å hun fortsatte og hoppe opp og ned i sengen "vilken dag er det i dag " åh !!!!!! å graviditetstestdagen ?" hunn stoppet et sekund med hoppingen og sa "JA !!! " så fortsatte hun å hoppe opp og ned i sengen jeg snur meg til siden å titter opp og sier " er du gravid ?" hun hopper opp og ned med et stort glis om munnen og et kort og klart "ja !!!! " det var ingen tvil vi skal bli foreldre,
eter nøye analyse av den berømte testen som helt klart ikke var utydelig .
Har vel ikke gått opp helt opp enda for oss.
faktisk en fantastisk nyhet oppe i en uke som har vert svert trist og tung min beste venn gikk bort men nå er han en stjerne der oppe på himelen så han har nok fått det med seg på ett eller anet vis
så helt til slutt vil jeg som helt ny ønske till lykke alle dere andre blivende og prøvend fedre vi kan jo også prøve og forandre verden med positiv verdier og tanker ikke bare med gener
|