GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Sliten etter fødselen, men ikke deppa

Dette forumet er for dere som har opplevd fødselen som en tøff sak, men som ikke er deprimerte, men kanskje heller har posttraumatisk stresslidelse. Såkalt PTSD. Det er ikke alltid like lett å skille på PTSD og en depresjon, så derfor vil det være glidende overganger her. Så ta for all del vel i mot de som sliter -uansett årsak!
Vennlig hilsen jordmor Siri
Sliten allerede i uke 15
01:54 1.04.2008
Hei alle sammen!
Jeg er 15 uker på vei å kjenner allerede jeg er sliten å lei. Har kastet mye opp å føler meg enda kvalm, og begynt å få masse strekkmerker på hofter å bryster. Ser mørkt på å gå i 25 uker til. Er det noen som har følt det samme? Noen som har noe tips til hva/hvordan jeg skal gjøre for å ha d bedre med meg selv?Hvet at alt dette hører til svangerskapet, men hvis noen har noe tips til å gjøre det litt enklere hadde jeg satt pris på det :)

Anonym
Sv: Sliten allerede i uke 15
15:37 12.04.2008
Hei

Er nå i min 20. uke... fremdels kvalm og sliten. 100% sykemeldt, noe annet fungerer bare ikke. Kan sove døgnet rundt i perioder... men her er hva jeg gjør for å prøve å lyse opp hverdagen min:

* Er jeg i form tar jeg et kafe besøk med ei veninne
* En liten gå tur, frisk luft er godt for hodet når ting er tungt.
* Tapper meg et varmt bad med oljer :) setter på god musikk, henter en bok og koooser meg. Oljene gjør godt for en tørr hud og håper en myk hun er med på å begrense strekkmerker :) Uansett så føler en seg litt bedre etter å ha stellt seg litt.

Prøv å gjør noe godt for deg selv :) Lykke til
WildPrincess
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------