Her kan du som mistet en baby under forrige svangerskap dele dine gleder over å være gravid igjen. Mange har også bekymringer, noe som er helt normalt, men som det kan være godt å dele med andre som også har vært i samme situasjon. Heldigvis går det som regel helt fint når man prøver igjen!
Vennlig hilsen jordmor Siri
Fødte i sep i fjor, baby døde; nå gravid i uke 8+4 UL i går; OPPDATERT!
10:33 1.04.2008
Ja, fikk HcG svaret fra i går; verdien var synkende.. Så da var håpet ute, og vi har hatt en MA. Så utrolig forferdelig kjipt! Det har ikke helt gått inn ennå, men er i det minste forberedt når jeg skal til sykehuset og ta ny UL i ettermiddag. Så da blir det narkose, og utskrapning og hele greiene der ja... For her er det ingen blødning eller ubehag.
Håper jeg fort fort er tilbake med ny spire :-)
Takk for fine ord alle sammen, og for dere som håpte i det lengste på et mirakel.
Sv: Fødte i sep i fjor, baby døde; nå gravid i uke 8+4 UL i går; OPPDATERT!
22:13 2.04.2008
Å.. nå ble jeg lei meg.. Synes virkelig de som har opplevd det vi har opplevd skulle få slippe sånt i tillegg.. Krysser fingrene på at du snart er tilbake her inne. Lykke til!
09:40 3.04.2008
Uff, det var trist å høre. Har fulgt med postene og håpet det beste for deg.
Håper du kommer deg gjennom de nærmeste dagene. Jeg vet av erfaring at de er tunge, så jeg tenker på deg og håper du har en spire nær fremtid.
14:05 7.04.2008
Vet hvordan det føles, fødte en gutt fullbåren sommeren -06, så ble vi gravid igjen i fjor-april, det ente i MA i mai:(
Men vi strever med å bli gravid igjen.
Lykke til , til deg og videre prøving.
Utrolig trist når sånne ting skjer!